فوت 152 نفر در لرستان به‌دلیل ابتلای به کرونا
کد خبر: 3901276
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵

فوت 152 نفر در لرستان به‌دلیل ابتلای به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اضافه شدن 62 مورد جدید ابتلای به کرونا در لرستان، گفت: با مرگ یک نفر دیگر، تعداد کشته‌شدگان بر اثر ویروس کرونا در لرستان به 152 نفر رسید.

فوت 152 نفر در لرستان به‌دلیل ابتلای به کرونابه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضات نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان دوشنبه، پنجم خردادماه در جمع خبرنگاران از مشخص شدن 62 نمونه مثبت طی بیست و چهار ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: با ارسال 535 نمونه به آزمایشگاه‌های مرجع استان طی بیست و چهار ساعت گذشته تعداد 62 نفر به آمار مبتلایان به کووید 19 در لرستان اضافه شد.

وی با بیان این‌که متاسفانه طی بیست و چهار ساعت گذشته در لرستان یک فوتی به‌علت ابتلا به کووید 19 جان سپرد، افزود: از ابتدای شیوع کرونا در لرستان تاکنون 152 نفر در لرستان به‌دلیل ابتلا به کووید 19 جان باخته‌اند.

نیکبخت ادامه داد: تاکنون  بیست و دو هزار و 539 نمونه از بیماران مشکوک به کووید 19 در استان لرستان به آزمایشگاه‌های مرجع ارسال شده است که تعداد نوزده هزار و 227 نمونه پاسخ داده شده و از این تعداد سه هزار و 808 مورد مثبت و تعداد پانزده هزار و 419  نمونه منفی اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حال حاضر 37 مبتلا به کووید 19 در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند، ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در لرستان تاکنون سه هزار و 619 بیمار مبتلا به کووید 19 پس‌از درمان به بهبودی کامل از مراکز درمانی استان مرخص شده‌اند.

همچنین در شهرستان دلفان به‌دلیل بی‌توجهی مردم و برگزاری مراسم ترحیم و عروسی با شیوع کرونا مواجه بوده‌ایم این در حالی‎است که یک هزار نفر تاکنون در بروجرد نیز به کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام
captcha