مبارزه با تروریست‌های اقتصادی چاره‌جویی اساسی نیاز دارد
کد خبر: 3901374
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

مبارزه با تروریست‌های اقتصادی چاره‌جویی اساسی نیاز دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید براینکه تروریست‌های اقتصادی با جریان سازی در بازار، مردم را بیشتر در فشار و تنگنای اقتصادی قرار می‌دهند گفت: مبارزه با تروریست‌های اقتصادی چاره جویی اساسی نیاز دارد.

مبارزه با تروریست‌های اقتصادی چاره‌جویی اساسی نیاز داردحجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با تاکید براینکه  تروریست‌های اقتصادی با جریان سازی در بازار، مردم را بیشتر در فشار و تنگنای اقتصادی قرار می‌دهند، بیان کرد: در منطق ظالمان و افرادی که راه کج را در پیش گرفته‌اند، بی گناهی و حرکت در مسیر عدالت، خود گناه است. همچنین داشتن عدالت در مدیریت خود دشمن پرور است و آنان که در مسیر نادرست قرار گرفته‌اند تحمل عدالت را ندارند.

وی افزود: امام علی(ع) نخستین محور اتحاد در دنیای اسلام است زیرا با 25 سال خانه نشینی، اتحاد را در دوران خود حفظ کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان حدیثی از امام علی(ع) و خطاب به ابوذر که هرگاه در راه مطالبه گری خشمگین شدی از ولی خود جلو نزن، اظهار کرد: آتش به اختیاری و جهادی عمل کردن به معنای سر خود رفتار کردن نیست و در این مسیر باید از ولایت عصر تبعیت کرد و در هر کاری دخالت نکرد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: فردی که نمی‌داند قبای روحانیت چگونه نوشته می‌شود نمی‌تواند از روحانیت اشکال بگیرد یا در هر مورد دیگری وقتی حتی الفبای آن را بلد نیستی نباید در آن دخالت کنی.

حجت‌الاسلام یعقوبی همچنین با اشاره به برکناری یک شبه وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: گمان نمی‌کنم مشکلات موجود از جمله بالا رفتن قیمت خودرو مربوط به یک نفر باشد که با رفتن او مشکل حل شود بلکه پشت سر این مسئله جریانی وجود دارد که مثل زالو دنبال مکیدن خون مردم هستند و باید برای مبارزه با این تروریست‌های اقتصادی چاره جویی اساسی کرد.

وی تصریح کرد: دولت باید با استحکامی که دارد جلوی محتکران و افرادی را که با جریان سازی به دنبال گران کردن کالا هستند، بگیرد و اجازه ندهد این افراد بیشتر از این مردم را تحت فشار قرار دهند.

 

انتهای پیام
captcha