درب 264 امامزاده قزوین به روی زائران باز شد
کد خبر: 3901412
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
پس از 3 ماه چشم‌انتظاری؛

درب 264 امامزاده قزوین به روی زائران باز شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اعلام کرد: پس از سه ماه تعطیلی درب 264 امامزاده قزوین آن هم با رعایت پروتکل بهداشتی به روی زائران گشوده شد و زائران می‌توانند از دور و با حضور در شبستان بقاع متبرکه امامزادگان را زیارت کنند.

درب 264 امامزاده قزوین به روی زائران باز شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: 264 امامزاده در سطح استان وجود دارد و از روز گذشته پنجم خرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درب تمامی امامزادگان قزوین به روی زائران گشوده شده است.

وی ادامه داد: هنوز پروتکل جدیدی ابلاغ نشده و بر اساس پروتکل اعلامی در گذشته تنها شبستان بقاع متبرکه بازگشایی شدند و کماکان تربت‌خانه‌ امامزاده‌ها بسته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه امامزادگان از ساعت هفت صبح تا یک ساعت مانده به اذان مغرب پذیرای زائران خواهند بود، اعلام کرد: زائران می‌توانند با رعایت فاصله‌گذاری از یک سمت صحن وارد شوند و بدون اینکه توقف و حضور داشته باشند، از طرف دیگر خارج شوند.

مجیدی اشاره کرد: بر اساس این پروتکل بهداشتی سرویس‌های بهداشتی تعطیل خواهند بود و نمازهای جماعت در صحن‌ها و با فاصله‌گذاری مشخص و با مهر و چادر شخصی برپا خواهد شد، همچنین پس از اقامه نماز فرش‌ها و محل برگزاری نماز نیز ضدعفونی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha