مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی مورد حمایت مردم و مسئولان است
کد خبر: 3901646
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی مورد حمایت مردم و مسئولان است

استاندار یزد با بیان اینکه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی مورد حمایت قاطبه مردم و مسئولان است گفت: برخورد جدی با افرادی که سعی در به خطر انداختن امنیت و آرامش مردم دارند، ضروری است.

مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی مورد حمایت مردم و مسئولان استبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد 7 خردادماه در دیدار سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد، سرقت را از دغدغه‌های مسئولان استان برشمرد و اظهار کرد: سرقت به طور مستقیم بر احساس امنیت جامعه تاثیر دارد پس باید اقدامات در حوزه پیشگیری از سرقت ملموس و عینی باشد.

استاندار یزد تصریح کرد: باید از دستگاه‌های مختلف، مسئولیت خواهی کنیم تا در حوزه پیشگیری از سرقت به وظیفه خود به خوبی عمل کنند.

وی حضور نیروی انتظامی در بافت تاریخی را بسیار مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: تامین و حفظ امنیت گردشگران و ساکنان بافت تاریخی یزد و همچنین مدیریت ساماندهی اتباع و مهاجران بسیار مهم و ضروری است.

استاندار یزد ضمن اشاره به طرح‌های پاکسازی پلیس در نقاط مختلف شهر یزد افزود: اجرای طرح‌های پاکسازی پلیس در سطح شهر، می‌تواند اعتماد مردم به ناجا را افزایش دهد و باعث رضایتمندی بیش از پیش مردم شود.

استاندار یزد با بیان اینکه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی مورد حمایت قاطبه مردم و مسئولان است، گفت: برخورد جدی با افرادی که سعی در به خطر انداختن امنیت و آرامش مردم دارند، ضروری است.

طالبی تصریح کرد: در ایام کرونا شاهد اقدامات خوب و موثر پلیس در حوزه‌های امنیتی، انتظامی و اجتماعی بوده ایم که زحمات کارکنان پلیس در این حوزه جای قدردانی دارد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد پلیس یزد در سال گذشته و 2 ماهه ابتدایی سال جاری بر لزوم همکاری و عملکرد موثر دستگاه‌های دولتی به منظور پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی به خصوص در حوزه ترافیک، سرقت و عفاف و حجاب تاکید کرد.

وی با بیان اینکه با تعامل و هماهنگی خوب بین نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مسئول، شاهد وضعیت امنیت مطلوبی در سطح استان هستیم، افزود: درخصوص پیشگیری از سرقت 15 دستگاه مسئول هستند که باید با برگزاری کمیسیون‌های پیشگیری از سرقت به ریاست استاندار و بکارگیری سایر دستگاه‌های ذیربط اقدامات موثری را برای پیشگیری از وقوع سرقت انجام داد.

فرمانده انتظامی استان یزد بر ضرورت ساماندهی و جمع آوری معتادان و راه اندازی کمپ ماده 16تاکید و اظهار کرد: پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز، مبارزه با سارقان حرفه ای و قاچاقچیان موادمخدر و ارتقاء امنیت کویر در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار بهدانی فرد ضمن تاکید بر لزوم توجه به معیشت کارکنان پلیس و رفع مشکلات آنها به خصوص تامین مسکن بیان کرد: لازم است تدابیر لازم برای رفع مشکلات معیشتی ماموران پلیس اندیشیده شود.

وی با بیان این که طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر یزد در حال اجرا است، افزود: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، مزاحمت، بی حجابی و غیره در دستور کار پلیس قرار دارد که لازم است دیگر سازمان‌ها و ادارات برای کمک به ساماندهی این حوزه وارد عمل شوند.

انتهای پیام
captcha