رزمایش مواسات و همدلی در هرمزگان ادامه خواهد داشت
کد خبر: 3901677
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

رزمایش مواسات و همدلی در هرمزگان ادامه خواهد داشت

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: حرکت رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، در آینده نیز ادامه خواهد داشت و کارهای بزرگی توسط قرارگاه مواسات و همدلی در استان هرمزگان و در شرایط مختلف صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، شب گذشته، 7 خردادماه در مراسم چهارمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در هرمزگان اظهار کرد: مردم ایران پیرو فرامین مقام معظم رهبری با توجه به شرایط خاص کرونا در کشور و ماه مبارک رمضان با قدرت به یاری نیازمندان شتافتند.

وی با اشاره به اینکه کرونا برای ملت‌های جهان یک آزمون بود و ملت ایران در این آزمون سربلند و سرافراز بیرون آمد، عنوان کرد: نظام انقلاب اسلامی ایران بعدازاینکه قدرت خودش را در عین‌الاسد به جهانیان نشان داد با ۵ نفت‌کش توانست، بنزین‌های خود را به کشور ونزوئلا ارسال کند و این نفت‌کش‌ها نعش‌کش‌های آمریکا شدند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ادامه داد: این نفت‌کش‌ها نعش نظام امپراتوری را با خود حمل می‌کرد، ایران با همت مردمش توانست معادلات جدیدی در سطح جهان ایجاد کند و بسیاری از محاسبات دشمن را تغییر داد.

عبادی تصریح کرد: آخرین مرحله رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه در هرمزگان را به ثمر رساندیم و این حرکت، گوشه‌ای از آزمون‌های ملت ایران بوده که در تاریخ به یادگار گذاشت.

وی بیان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلابی و مردم فهیم هرمزگان برای همکاری در اجرای رزمایش موازات و همدلی در استان تشکر و قدردانی می‌کنم. همچنین برادران اهل سنت نیز در این رزمایش حضور چشمگیری داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در پایان گفت: حرکت رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، در آینده نیز ادامه خواهد داشت و کارهای بزرگی توسط قرارگاه مواسات و همدلی در استان هرمزگان و در شرایط مختلف صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha