بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی در دستور کار متولیان فرهنگی باشد
کد خبر: 3901750
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی در دستور کار متولیان فرهنگی باشد

استاندار یزد با اشاره به اینکه بخش مذهبی و فرهنگی استان نقش قابل توجهی در کنترل بیماری کرونا داشتند گفت: متوليان فرهنگی و مذهبی، بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی را در دستور کار خود قرار دهند.

بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در دستور کار متولیان فرهنگی باشدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد، روز گذشته، 8 خرداد ماه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: بخش مذهبی و فرهنگی استان نقش قابل توجهی در کنترل بیماری کرونا داشتند.

وی ادامه داد: به دلیل همراهی مناسب نماینده ولی‌فقیه در استان یزد و دیگر بزرگان مذهبی استان، هيچگونه اختلافی در زمینه تعطیلی اماکن مذهبی و اعمال محدودیت‌ها برای برگزاری مراسم‌ مذهبی بوجود نیامد و بخشی از موفقیت استان در زمینه مدیریت بیماری کرونا مرهون این همراهی و همدلی بود.

طالبی افزود: بخش مذهبی و فرهنگی استان باید با تنوع بخشی به فعالیت‌های خود و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و ارتباطات غیر مستقیم، از شرایطی که این بیماری پدید آورده برای خلق فرصت‌های جدید استفاده کند.

استاندار یزد گفت: بحران کرونا به ما نشان داد می‌توان از ظرفیت فضای مجازی برای تقویت معنويات جامعه و ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی بهره برد. در مقابله با بیماری کرونا شاهد تجلی روحیه ایثار و از خودگذشتگی بسیاری بودیم که از جمله آنها می‌توان به توجه ویژه به اقشار آسیب پذیر، به خصوص در ماه مبارک رمضان و در قالب رزمایش مواسات همدلانه اشاره کرد.

طالبی بیان کرد: باید از سرمایه اجتماعی و روحیه ایثار و از خود گذشتگی شکل گرفته در جریان مقابله با کرونا در جامعه، صیانت شود.

انتهای پیام
captcha