برگزاری مسابقه کتابخوانی «دعوت» در کردستان
کد خبر: 3901756
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

برگزاری مسابقه کتابخوانی «دعوت» در کردستان

دبیر قرارگاه شهید احمدی‌روشن استان کردستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «دعوت» ویژه دانشجویان در دانشگاه‌های استان کردستان خبر داد.

یحیی مردوخیان، دبیر قرارگاه شهید احمدی‌روشن استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری مسابقه کتابخوانی «دعوت» ویژه دانشجویان در دانشگاه‌های استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه فرهنگی توسط رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی حوزه شهید مطهری استان کردستان برگزار می‌شود.

وی منابع این مسابقه کتابخوانی را کتاب‌های «جوانه»، «مغناطیس» و «موازنه» دانست و افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه فرهنگی به صورت مجازی و از طریق آیدی pshohadabsj@ و sprogramming@ می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان کردستان با اعلام اینکه این مسابقه در دو بخش کشوری و استانی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در بخش استانی رتبه‌های اول تا دوازدهم مورد تجلیل قرار می‌گیرند و در مرحله کشوری نیز 15 جایزه 500 هزار تومانی و جوایزی دیگر در نظر گرفته شده است.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان در صورت ابهام و سؤال و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به حوزه و دفاتر بسیج دانشجویی مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha