مکتب امام راحل؛ سرمایه‌ای برای ایستادگی در مقابل توطئه‌ها‌
کد خبر: 3901944
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
امام جمعه شهر علی‌اکبر بیان کرد:

مکتب امام راحل؛ سرمایه‌ای برای ایستادگی در مقابل توطئه‌ها‌

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرفیان با بیان اینکه مکتب امام(ره) سرمایه‌ای بزرگ است که ملت ایران توانست با کمک این سرمایه در مقابل سنگین‌ترین توطئه‌ها ایستادگی کند، گفت: امام راحل توانست با سلاح ایمان و توکل بر خدا، ملت ایران را از چنگال طاغوت، بردگی و ستم نجات دهد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرفیان، امام جمعه شهر علی‌اکبر، 9 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرارسیدن ۱۴ خردادماه، سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، گفت: امام راحل یک مرد الهی و حجت خدا در دوران معاصر بود که توانست با سلاح ایمان و توکل بر خدا و با اعتماد به مردم، این ملت بزرگ و ستمدیده را از چنگال طاغوت، بردگی و ستم نجات دهد.

وی با بیان اینکه مکتب امام(ره) سرمایه‌ای بزرگ است که ملت ایران توانست با کمک این سرمایه در مقابل سنگین‌ترین توطئه‌ها ایستادگی کند، ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری شخصیت امام راحل عزیز ما حقاَ و انصافاَ بعد از پیامبران خدا و اولیاء معصومین(ع) با هیچ شخصیت دیگری قابل مقایسه نبود.

امام جمعه شهر علی‌اکبر عقلانیت، معنویت و عدالت را سه بعد اصلی مکتب امام خمینی(ره) دانست که مکتب امام(ره) را ماندگار کرد و ضامن پیروزی ملت انقلابی ایران بود.

اشرفیان گفت: بعد از امام راحل، هدایت کشتی انقلاب در تلاطم فتنه‌ها و حوادث به دست خلف صالح امام، مقام معظم رهبری است که بحمدلله بعد از ۴۰ سال، علی‌رغم انواع کینه‌توزی‌ها، فتنه‌ها، تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان، هم‌اینک این انقلاب با عزت و امنیت مسیر خود را با اقتدار طی می‌کند.

وی با اشاره به شروع به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: پیام مقام معظم رهبری باید به عنوان چراغ راه و دستور کار نمایندگان مجلس قرار گیرد. این مجلس برآمده از شخصیت‌های کارآمد و پرتلاش است که باید برای رفع مشکلات معیشتی طبقات ضعیف جامعه و ولنگاری فرهنگی به ویژه در فضای مجازی، برنامه‌های مدون و عملیاتی داشته ‌باشند.

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha