معرفی برترین‌های مسابقه قرآنی ماه رمضان در گرمسار
کد خبر: 3902159
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

معرفی برترین‌های مسابقه قرآنی ماه رمضان در گرمسار

رئیس اداره ارشاد گرمسار از معرفی نفرات برتر مسابقه قرآنی ویژه ماه رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط موجود جامعه این مسابقه به‌صورت مجازی برگزار شد و شرکت‌کنندگان آثار خود را از طریق فضای مجازی ارسال کردند.

معرفی برترین‌های مسابقه قرآنی ماه مبارک رمضان در گرمسار

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نعمت‌الله قنبری نیکدل، رئیس این اداره در گرمسار امروز، 11 خردادماه از معرفی نفرات برتر مسابقه قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از پایان مهلت شرکت در مسابقه قرآنی ماه مبارک رمضان و بررسی آثار ارسالی توسط هیئت داوران نفرات برتر در سه بخش معرفی و تقدیر شدند.

وی با بیان اینکه مسابقه قرآنی ماه مبارک رمضان توسط این اداره در سه بخش روایتگری قصه‌های قرآنی، نقاشی آیات قرآنی و خوشنویسی آیات قرآنی برگزار شد، متذکر شد: تلاش بر این است تا در طول سال مسابقات فرهنگی و هنری را با برنامه‌ریزی، برگزار کنیم.

نیکدل ادامه داد: با توجه به شرایط موجود جامعه این مسابقه به‌صورت مجازی برگزار  شد و شرکت‌کنندگان آثار خود را از طریق فضای مجازی ارسال کردند که در این راستا برگزاری این مسابقه مورد استقبال نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها قرار گرفت و این امر نقطه قوتی برای برگزارکنندگان مسابقه خواهد بود تا این مسابقات با قوّت و قدرت بیشتری در آینده اجرا کنند.

قنبری نیکدل یادآور شد: نفراتی از سایر استان‌ها نیز داوطلب شرکت در این مسابقه بودند که این مسئله یکی از نقاط قوت این مسابقات به‌شمار می‌رفت که در پایان این رقابت‌ها نفرات منتخب مسابقه قرآنی ماه مبارک رمضان در رشته ‌«نقاشی قصه‌های قرآنی» شامل علی اکبر اقسام، ایمانا صادقی، مهدا ابویسانی، آتنا جعفریان، پرنسا گلپایگانی، پانیذ پوراسماعیل، پویا پوراسماعیل، هانیه قنبری نیکدل، یسنا بخت، پرنیا کاظمی، پارسا عباسی نظری و ماهک صفری معرفی شدند.

رئیس اداره ارشاد گرمسار اظهار کرد: در رشته «خوشنویسی آیات قرآنی» نیز علی شکیبا کیا، بهسا باقری، رها صالحی، محمدحسین خیرالدین، تارخ محمدی، پویا پورسعیدی، هانیه مونسی، نیما گل‌خندان، عرفان شاه‌حسینی، اهورا میهن دوست، صبا سبزرا، آیلا خالقی، محمدپارسا علی بیگی و مهسا زارعین و در رشته «روایتگری قصه‌های قرآنی» نیز فاطمه حصینی، عرشیا حسنان، محمد‌حسین خیرالدین، فاطمه عبدالهی، یلدا علیزاده، آرتینا شاه‌حسینی، فاطمه طاهری و پرنیا کاظمی به‌عنوان نفرات منتخب معرفی شدند.

نیکدل متذکر شد: نفرات منتخب این مسابقه می‌توانند برای دریافت جوایز خود در ساعات اداری شنبه لغایت پنجشنبه هفته آینده، ۱۷ لغایت ۲۲ خردادماه به همراه کارت شناسایی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، واقع در میدان شهید تفضلی مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha