بررسی شخصیت قرآنی امام(ره) در «عروج روح‌الله»
کد خبر: 3902383
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

بررسی شخصیت قرآنی امام(ره) در «عروج روح‌الله»

ویژه‌برنامه «عروج روح‌الله» با هدف بررسی شخصیت انقلابی و قرآنی امام خمینی(ره) طی روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ شبکه رادیویی قرآن همزمان با سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، ویژه‌برنامه «عروج روح‌الله» را از ساعت ۱۰ تا ۱۱ به صورت زنده پخش می‌کند. در این برنامه، شخصیت انقلابی امام(ره) از سوی زمانی، کارشناس برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پخش کلام امام خمینی(ره)، کلام مقام معظم رهبری در مورد شخصیت انقلابی ‌امام راحل از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه خواهد بود.

به مناسبت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد نیز برنامه «عروج روح‌الله» از ساعت ۱۰ تا ۱۱ به صورت زنده در قالب مستند پخش خواهد شد. کارشناسی حسن رحیمیان درباره شخصیت امام، مداحی، فراز تلاوت، کلام امام خمینی(ره)، بخش گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد و همچنین، بررسی قیام خونین ۱۵ خرداد از جمله آیتم‌های این ویژه‌برنامه است.

این برنامه کاری از گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن است که به تهیه‌کنندگی فاطمه گنجی و گویندگی کتایون درویشی ۱۴ و ۱۵ خردادماه پخش می‌شود.

همچنین، شبکه رادیویی قرآن میان‌برنامه‌های معنامحوری را در بازه‌های زمانی مختلف به سمع شنوندگان می‌رساند که پیام‌های قرآنی از جمله آن‌ها است. در این برنامه موضوعات محوری از جمله امر به معروف و نهی از منکر، نماز و حجاب و ... از سوی محمد شیخ‌الاسلامی، کارشناس برنامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی فاطمه کاشانی‌وحید از شنبه تا جمعه از موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha