فراخوان ثبت نام مدرسه قرآنی «سابقون»
کد خبر: 3902434
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

فراخوان ثبت نام مدرسه قرآنی «سابقون»

مدرسه قرآنی سابقون وابسته به مؤسسه قرآن و عترت سابقون استان اصفهان، برای ترم پاییز ثبت نام می‌کند.

 مدرسه قرآنی «سابقون»به گزارش ایکنا؛ مؤسسه قرآن و عترت سابقون به عنوان مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم در استان اصفهان، با دریافت مجوز از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و مدرسه قرآنی از زیر مجموعه‌های این مرکز است.

مدرسه قرآنی با دریافت مجوز از سوی اداره آموزش و پرورش، در کنار آموزش‌های تحصیلی به ارائه آموزش‌های تخصصی قرآن کریم برای دانش‌آموزان پسر پرداخته است. این مرکز قرآنی برای سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ از  دانش‌آموزان پایه هفتم تحصیلی ثبت نام به عمل می‌آورد.

علاقه‌مندان پس از نام نویسی می‌توانند در آزمون ورودی شرکت کرده و سپس در دوره آزمایشی حضور داشته باشند. دوره اصلی آموزش حفظ قرآن از شهریورماه و با آغاز سال تحصیلی شروع می‌شود.

همچنین مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سابقون در ایام کرونا، در فضای مجازی به ارائه دروسی مانند حفظ قرآن، ترتیل‌خوانی، مکالمه زبان عربی، ترجمه و تفسیر توسط مربیان مجرب پرداخت که با استقبال خوبی همراه بود و در حال حاضر نیز با بازگشایی مراکز آموزشی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دوره‌های حضوری طبق زمان‌بندی از قبل مشخص شده انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در مدرسه قرآنی به اصفهان، خیابان آتشگاه، خیابان وحدت، ساختمان حب الائمه(ع) مراجعه و یا با شماره ۰۳۱۳۷۷۳۷۰۵۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha