پایان اجرای پویش ملی «ستاره‌باران» سازمان دارالقرآن
کد خبر: 3902475
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

پایان اجرای پویش ملی «ستاره‌باران» سازمان دارالقرآن

طرح قرآنی «ستاره‌باران» که از سوی سازمان دارالقرآن الکریم و طی ماه مبارک رمضان اجرا شد، به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا؛ پویش ملی مجازی «ستاره‌باران» با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و ضرورت گرایش به روش‌های جایگزین برنامه‌های حضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی شد.

سازمان دارالقرآن در اقدامی هماهنگ و سراسری، اقدام به طراحی و برنامه‌ریزی این پویش کرد.

در قالب این برنامه صفحه مستقلی در اینستاگرام ایجاد ‌شد که نام اختصاصی صفحه یاد شده «ستاره‌باران»، نام کاربری آن setarebaran_ir@، شعار برنامه #هر_خــانه_ایرانی_یک_جلـــسه_قرآنی و هدف آن ترغیب عموم مردم به استفاده از فرصت در خانه ماندن، برای انس خانوادگی با قرآن و تلاوت آن در ماه مبارک رمضان بود.

همچنین، جامعه هدف مورد نظر این صفحه علاوه بر جامعه قرآنی و قشر مذهبی، عموم مردم جامعه بود که معمولاً در ماه مبارک رمضان، به انس با قرآن و تلاوت آن اقبال می‌کنند.

این پویش که طی ماه مبارک رمضان برگزار شد، با استقبال فراوان علاقه‌مندان مواجه شد به‌طوری که تعداد 236 هزار نفر در آن شرکت کردند. همچنین، طی اجرای این طرح، پست‌های تولیدی سازمان دارالقرآن و پست‌های برتر دریافتی از مردم، علاوه بر بارگذاری در صفحه اینستاگرامی ستاره باران، در دیگر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی و نیز سایت تلاوت قرار گرفت و تعدادی از آن‌ها نیز از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش شد.

پویش ملی قرآنی «ستاره‌باران» با پایان یافتن ماه مبارک رمضان به پایان راه خود رسید که در نهایت نیز مبلغ 10 میلیون تومان به بهترین فالور این پویش اعطا شد. همچنین، به پنج نفر از دیگر شرکت‌کنندگان (فالورها) این پویش قرآنی نیز مبلغ دو میلیون تومان اعطا شد.

انتهای پیام
captcha