زمان برگزاری مرحله استانی آزمون ترنم وحی مشخص شد
کد خبر: 3902614
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

زمان برگزاری مرحله استانی آزمون ترنم وحی مشخص شد

مرحله استانی دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» در نیمه اول تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، سیدمحمود چاووشی، مدیر مؤسسه مهد قرآن از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» در نیمه اول تیرماه سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به انجام ثبت‌نام ۳۰۰ حافظ کل قرآن عضو این مؤسسه از ۱۷ استان در این دوره از آزمون، اضافه کرد: آزمون کتبی ترجمه و تدبر ترنم وحی، پنجشنبه، پنجم تیرماه به طور همزمان و هماهنگ در سراسر کشور انجام می‌شود و آزمون شفاهی حفظ کل قرآن با انجام برنامه‌ریزی و رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی از سوی دفاتر مهد قرآن در استان‌ها و شهرستان‌ها طی بازه زمانی هفتم تا دوازدهم تیرماه سال جاری  برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه مهد قرآن با بیان فعالیت‌های معاونت آموزش مؤسسه برای آمادگی حفاظ کل جهت شرکت در آزمون مرحله استانی، بیان کرد: با همکاری سیدمهدی سیف، استاد و داور بین‌المللی قرآن و عضو هیئت علمی مهد قرآن و سایر اساتید برنامه‌های آموزشی در استودیوی «مهدآوا» تولید شده و در اختیار حافظان کل، قرار می‌گیرد.  

حافظان کل شرکت‌کننده عضو مهد قرآن از استان‌های اصفهان، البرز، آذربایجان غربی، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کرمان، گلستان، مازندران، مرکزی و یزد هستند.

همچنین زمان برگزاری مرحله کشوری دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha