برگزاری نشست «وحدت اسلامی در اندیشه امام خمینی(ره)» در کردستان
کد خبر: 3902661
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

برگزاری نشست «وحدت اسلامی در اندیشه امام خمینی(ره)» در کردستان

نشست «وحدت اسلامی در اندیشه امام خمینی (ره)» به صورت آنلاین امروز، ۱۳ خردادماه در شبکه‌های اجتماعی جهاددانشگاهی برگزار شد.

برگزاری نشست «وحدت اسلامی در اندیشه امام خمینی(ره)» در کردستان

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: نشست «وحدت اسلامی در اندیشه امام خمینی(ره)» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان و دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان و مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی امروز، 13 خردادماه در کردستان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن سنندج در وضعیت قرمز این نشست به صورت آنلاین از صفحات انیستاگرامی جهاددانشگاهی و سایر شبکه‌های اجتماعی به صورت زنده پخش شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان آشنایی با اندیشه‌های حضرت امام در حوزه بیداری اسلامی و وحدت امت اسلامی را از اهداف برگزاری این نشست دانست و بیان کرد: آشنایی نسل جدید به ویژه جامعه دانشگاهی با اندیشه‌های امام(ره) باعث تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری آنان شده و افراد را از بی‌تفاوتی نسبت به مسائل جامعه دور می‌کند.

وی به سخنران این نشست مجازی اشاره کرد و یادآور شد: آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان و نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری سخنران این نشست بودند.

انتهای پیام
captcha