توسعه جامعه با اصالت‌بخشی به اصحاب فرهنگ و هنر محقق می‌شود
کد خبر: 3902700
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

توسعه جامعه با اصالت‌بخشی به اصحاب فرهنگ و هنر محقق می‌شود

مدیرکل ارشاد اردبیل، گفت: توسعه استان بدون حضور اصحاب فرهنگ و هنر معنا نخواهد یافت و در واقع توسعه هر جامعه‌ای، با اصالت بخشیدن به اصحاب فرهنگ و هنر آن جامعه محقق خواهد شد.

لزوم ارتقاء سطح معیشتی اصحاب فرهنگ و هنربه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ۱۳ خردادماه، در دیدار با علیرضا نوروزی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل، اظهار کرد: ارتقای سطح اقتصادی فعالان حوزه فرهنگ و هنر از اولویت‌ها و دغدغه‌های این اداره‌کل است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: سعی بر این است، تا مسائل و مشکلات اقتصادی حوزه فرهنگ و هنر را مورد بررسی قرار داده و آن را برطرف سازیم.

اسحاقی تصریح کرد: توسعه استان بدون حضور اصحاب فرهنگ و هنر معنا نخواهد یافت و در واقع توسعه هر جامعه‌ای، با اصالت بخشیدن به اصحاب فرهنگ و هنر آن جامعه محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران در حوزه اشتغال پایدار، پیرو تأکیدات استاندار استان اردبیل، مبنی بر ایجاد ۲۰ هزار شغل جدید در سال گذشته، ۸۰ نفر تعهد اشتغال‌زایی از جانب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حوزه فرهنگ و هنر استان اردبیل تا پایان سال جاری پیش‌بینی شده و در تلاش هستیم، این امر تحقق یابد.

مدیرکل ارشاد اردبیل یادآور شد: در سال‌ جاری که با عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده است، در بحث کسب و کار‌های فرهنگی، برنامه‌ریزی‌های زیرساختی صورت گرفته که قطعاً نتایج خوبی به‌دنبال دارد.

انتهای پیام
captcha