صدور فراخوان مراسم بزرگداشت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3902746
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

صدور فراخوان مراسم بزرگداشت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد در خراسان‌شمالی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه فرارسیدن سالروز رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد طی فراخوانی از عموم مردم ولایتمدار باب‌الرضا برای حضور در مراسم محوری بزرگداشت امام راحل(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد دعوت به عمل آورد.

فراخوان مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خردادشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه فرارسیدن سالروز رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد طی فراخوانی از عموم مردم ولایتمدار باب‌الرضا برای حضور در مراسم محوری بزرگداشت امام راحل(ره) و قیام خونین 15خرداد دعوت به عمل آورد. متن فراخوان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خمینی روح خدا بود در کالبد زمان

با فرارسیدن سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی معمار فقید و کبیر انقلاب اسلامی قلب و جان شیفتگان و عاشقان پیر خمین پَر خواهد کشید به روزگاری جانکاه و غمبار که امام عارفان و مقتدای عظیم‌الشأن مسلمین با قلبی مطمئن و ضمیری روشن و امیدوار در جوار قرب الهی و مرضی حق آرمید و میلیون‌ها عاشق و دلداده در بزرگترین تجمع بشری عصر، امامشان را دوشادوش ملائکه حق تا حریم کبریایی بدرقه کردند.

خمینی کبیر، آن بت شکن قرن با نَفَسِ مسیحایی و اقتدار الهی خویش بت طاغوت و جور را شکست و  پرچم سرخ حسینی و بیرق ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی را برافراشت و میراثی گرانبها و با ظمت را در دیار موحدان پارسا به یادگار گذاشت و هرچه از عمر بابرکت انقلاب می‌گذرد مقام شامخ و شخصیت بی‌نظیر و جایگاه رفیع آن عزیز سفر کرده در لابه‌لای ورق‌های تاریخ سراسر افتخار و معجزه‌گون این نهضت الهی بیشتر متجلی خواهد شد و به فرموده خلف صالحش؛ مقام عظمای ولایت مدظله: او زنده است تا اسلام ناب محمدی (ص) زنده است و او زنده است تا پرچم عظمت اسلام و وحدت مسلمین و نفرت از ظالمین بر افراشته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام و شهدای والامقام پانزدهم خرداد، از عموم مردم مؤمن و ولایتمدار استان خراسان شمالی دعوت می‌کند تا با حضور در مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای عزیز قیام 15خرداد که روز چهارشنبه 14خرداد در مرکز استان و سایر شهرستانها برگزار خواهد شد؛ با آرمانهای والا و الهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تجدید عهد نمایند.

این شورا ضمن قدردانی از هم استانی‌های عزیز که در مراسم همچون لیالی قدر، اقامه نماز عید فطر و... به احسن‌وجه شیوه‌های‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نمودند، تقاضا دارد دستورالعمل‌های وزارت بهداشت را در این مراسم نیز ملاک عمل قرار دهند.

مراسم محوری مرکز استان: چهارشنبه 14خرداد1399 – ساعت 10:15دقیقه صبح/ مصلی امام خمینی(ره) بجنورد همراه با استماع بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی

انتهای پیام
captcha