اعلام برنامه‌های گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در کانون‌های مساجد خراسان شمالی
کد خبر: 3902813
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

اعلام برنامه‌های گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در کانون‌های مساجد خراسان شمالی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، برنامه‌های مختلف فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در این کانون‌ها را اعلام کرد.

اعلام برنامه‌های گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در کانون‌های مساجد خراسان شمالیهاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) به برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در کانون‌های این استان اشاره کرد و گفت: این مراسم و محافل سوگواری به همت فعالان کانون‌ها در مساجد شهری و روستایی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم سه شنبه شب با مداحی و قرائت دعای توسل پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و نیز ظهر چهارشنبه پس از اقامه نمازظهر و عصر و همزمان با سالروز ارتحال امام راحل برگزار می‌شود.

شیرازیان افزود: مراسم محوری ارتحال امام(ره) نیز صبح روز ۱۴ خرداد به همت خواهران و برادران ولایی و فعال در کانون فرهنگی و هنری «سردار شهید حاج ابوالقاسم سلیمانی» در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی برگزاری محافل قرآنی و تفسیر آیات شریف آن در مساجد، اجرای خیابانی گروه سرود نوجوانان و دانش آموزان مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) منطقه ویلاشهر بجنورد در مرکز این شهر از اهم برنامه‌ها به مناسبت ۱۴ خرداد نام برد.

وی افزود: تولید محتوا با محوریت معرفی ابعاد شخصیت امام خمینی (ره) به ویژه برای نسل چهارم انقلاب در فضای مجازی و کانال‌ها و گروه‌های مربوطه، طبخ و توزیع غذای گرم و نیز تهیه بسته‌های معیشتی در میان خانواده‌های نیازمند به همت کانون‌های مساجد استان انجام می‌گیرد.

شیرازیان برگزاری مسابقه کتابخوانی برگرفته از مبانی آموزنده وصیت نامه امام خمینی (ره) را از دیگر برنامه‌های ویژه ارتحال امام نام برد و اظهارکرد: این مسابقه به صورت مجازی و به همت کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان جاجرم تهیه شده که علاقمندان با مراجعه به کانال تلگرامی به آدرس@sankhastnews تا ۱۶ خرداد می‌توانند سوالات مطرح شده را پاسخ داده و ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی همچنین اجرای قرائت روزانه طرح تلاوت نور بعد از نماز مغرب وعشاء و هدیه به روح پرفتوح حضرت امام خمینی(ره) وشهدای ۱۵ خرداد را به عنوان برنامه محوری نام برد.

 

انتهای پیام
captcha