مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد
کد خبر: 3902933
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶

مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه سال جاری تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، پروانه رضاقلیزاده، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، ۱۳ خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج کتابخوانی و نهادینه کردن سیره رضوی با مشارکت حداکثری آحاد مختلف برگزار می‌شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: این دوره از جشنواره برای گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به صورت گروهی و انفرادی پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: مشارکت در این جشنواره بهانه خوبی برای گذراندن اوقات فراغت ایام شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه است و این ضیافت کتابخوانی تفریح بسیار مناسبی برای گروه‌های مختلف سنی خواهد بود.

رضا قلیزاده تاکید کرد: با مشارکت در این جشنواره زمینه آشنایی با سیره حضرت امام رضا(ع)، حضرت امام هادی(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) فراهم خواهد شد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ادامه داد: در این دوره از جشنواره رضوی کتاب‌های(ده قصه از امام هادی(ع) برای بچه‌ها)، (مژده گل)، (حکمت‌های نقوی) و (خورشید راهنمای) ویژه امام هادی(ع) با عنوان بخش ویژه در کنار هشت کتاب دیگر به عنوان منبع در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: این دوره از جشنواره در پنج قالب مسابقه نقاشی ویژه(کودک و نوجوان) مسابقه پویش کتابخوان مجازی ویژه(کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال) و مسابقه فعالیت گروهی ویژه(کودک و نوجوان)، مسابقه چهار گزینه‌ای ویژه(نوجوان و بزرگسال) و داستان نویسی ویژه(جوان و بزرگسال) برگزار می‌شود.

رضاقلیزاده یادآور شد: علاقمندان برای مشارکت و دریافت فایل پی دی اف کتاب‌های جشنواره کتابخوانی رضوی به سامانه الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir و www.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان تیرماه سال جاری تمدید شد و امیدواریم شاهد حضور حداکثری عموم مردم در این رویداد فرهنگی و کتابخوانی باشیم.

انتهای پیام
captcha