برگزاری اولین دوره «آموزش و تربیت قاریان فنی قرآن کریم» در اراک
کد خبر: 3902940
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴

برگزاری اولین دوره «آموزش و تربیت قاریان فنی قرآن کریم» در اراک

به همت مؤسسه فرهنگی قرآنی اصحاب الثقلین اراک اولین دوره «آموزش و تربیت قاریان فنی قرآن کریم» ویژه دختران 9 تا 18سال برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، اولین دوره «آموزش و تربیت قاریان فنی قرآن کریم» در اراک برگزار می‌شود.

پیمان عین‌القضاتی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی اصحاب الثقلین اراک، در این رابطه گفت: اولین دوره آموزش و تربیت قاریان فنی قرآن کریم ویژه دختران گروه سنی 9 تا 18 سال در اراک برگزار می‌شود.

وی زمان ثبت‌نام علاقمندان به شرکت در دوره آموزش یاد شده را پایان خرداد ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: صدور گواهینامه معتبر، بورسیه نفرات برگزیده از سوی مؤسسه، شرکت در اردوهای آموزشی، زیارتی و سیاحتی از جمله مزایای دوره است.

عین‌القضاتی افزود: این دوره قابلیت این را دارد تا علاقمندان را از سطح مقدماتی تا پیشرفته آموزش دهد. اساتید تشیعی‌فرد و محبی وظیفه اموزش این دوره را برعهده دارند.

عین‌القضاتی بابیان اینکه داوطلبان جهت ثبت‌نام در دوره می‌توانند به آدرس هپکو، فاز یک، فرهنگسرای ۀیینه، مؤسسه اصحاب الثقلین مراجعه کنند، اضافه کرد: استفاده از شبکه اینستاگرام به آدرس akefoon.ir، کانال تگرام به آدرس @akefoon،  سایت www.akefoon.ir ، شماره تماس 33125436، 33121800، 09391308358 از دیگر پل‌های ارتباطی جهت ثبت‌نام متقاضیان است.

انتهای پیام
captcha