انتخاب مرکز افق امامزاده سیدصدرالدین(ع) به عنوان مرکز افق نمونه کشوری
کد خبر: 3903232
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

انتخاب مرکز افق امامزاده سیدصدرالدین(ع) به عنوان مرکز افق نمونه کشوری

مرکز افق امامزاده سید صدرالدین اردبیل در اختتامیه نخستین دوره آموزشی هیات امناء بقاع متبرکه کشور در شهر مشهد مقدس به عنوان مرکز افق نمونه کشوری انتخاب شد.

انتخاب مرکز افق امامزاده سیدصدرالدین(ع) به عنوان مرکز افق نمونه کشوریبه گزارش ایکنا از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، آیین اختتامیه نخستین دوره آموزشی هیئت امنای بقاع متبرکه در شهر مشهد مقدس برگزار شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این مراسم گفت: باعث افتخار است که پرچم امام رضا(ع) در این کشور برافراشته است و به لطف این حمام ایران سربلند است.
حجت‌الاسلام و المسلمین خاموشی خطاب به خادمان و هیئت امنای بقاع متبرکه بیان کرد: شما خادمان برای حقوق خدمت نمی‌کنید، بلکه هدف از این خدمت محبت به اهل بیت علیه السلام و خاندان آن است و امیدوار به شفاعت آنان هستید.
وی با تشکر از خادمان و هیئت امنا مبنی بر کارکرد آنان در حوزه اجتماعی گفت: اصول دین دار شدن مردم به حوزه اجتماعی مربوط می‌شود.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: هر جا که امامزاده‌ای مدفون است آسیب‌های آن منطقه باید شناسایی و برطرف شود.
در اختتامیه این مراسم از آقای شکیبا، مدیر مرکز افق امامزاده صدرالدین به عنوان مدیر مرکز افق نمونه کشوری توسط رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha