افتتاح ۴ پروژه پارک علم و فناوری اردبیل در سفر معاون رئیس جمهوری
کد خبر: 3903619
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

افتتاح ۴ پروژه پارک علم و فناوری اردبیل در سفر معاون رئیس جمهوری

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل، گفت: ۴ پروژه پارک علم و فناوری استان در سفر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به استان اردبیل، افتتاح می‌شود.

افتتاح ۴ پروژه پارک علم و فناوری اردبیل در سفر معاون رئیس جمهوریبه گزارش ایکنا از اردبیل، حبیب ابراهیم‌پور، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل، 19خردادماه، در جمع تعدادی از اصحاب رسانه، گفت: ۴ پروژه پارک علم و فناوری استان اردبیل، در سفر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به استان افتتاح می‌شود.
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تصریح کرد: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان از شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه‌های مختلف استان و محصولات فناوران پارک بازدید خواهند کرد.
وی افزود: این افتتاح‌ها شامل آزمایشگاه صنایع غذایی و بیوتکنولوژی، مرکز نوآوری انیمیشن و بازی‌های رایانه ای، مرکز رشد مشترک پارک و دانشگاه و مرکز طراحی‌های صنعتی نوآورانه است که به صورت ویدیوکنفرانس انجام خواهد شد.
ابراهیم پور اظهار کرد: بازدید از تیم‌های فناور و محصولات مبتنی بر مقابله با بیماری کرونا که یکی از موفقیت بزرگ شرکت‌های تحت پوشش پارک علم و فناوری استان است، نیز از دیگر بخش‌های بازدید در سفر معاون رئیس جمهوری خواهد بود.
وی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و استان تاکنون شرکت‌های دانش بنیان ۲۸ محصول را در قالب ۵۲ تیم اختراع و تحویل جامعه پزشکی، کادر درمانی و عموم مردم کرده اند.
رئیس پارک علم و فناوری استان افزود: برخی از این اختراع‌ها در سطح کشور مطرح و در مراکز درمانی مورد استفاده قرار گرفت که نشان از موفقیت این محصولات دارد.
ابراهیم پور خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳۱ شرکت دانش بنیان در استان اردبیل فعال است.

انتهای پیام
captcha