علی اکبر صحرانورد، معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان، در گفتوگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه تعطیلی مهدکودکهای استان در ایام کرونا ضررهای بسیاری را به آنها وارد کرده است، اضافه کرد: اکثر مهدکودکهای استان در مکانهای استیجاری هستند و از طرفی مشکلات اقتصادی که وجود دارد، کار را برای آنان دشوار کرده است.
وی با بیان اینکه برخی از مدیران مهدکودکها به دنبال تعطیلی کامل مهدکودکها هستند، افزود: در خصوص پرداخت شهریه مهدکودکها نیز مقرر شد که خانوادهها و مدیران مهدکودک بایکدیگر در نحوهی پرداخت شهریه توافق کنند.
صحرانورد تصریح کرد: هشت هزار و 776 کودک، از مهدکودکهای استان استفاده میکنند.
معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی تاکید کرد: تعداد مهدکودکها در بجنورد 96، شیروان24، اسفراین30، راز هشت، مانه 37، گرمه هفت، جاجرم18، فاروج 9 است.
انتهای پیام