مهلت شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد
کد خبر: 3904139
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

مهلت شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد

مدیرکل کتابخانه عمومی استان ایلام گفت: با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان عرصه کتاب و کتابخوانی، مهلت شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیر ماه تمدید شد.

مهلت شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه عمومی استان ایلام، بیست و یک خردادماه اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده مردم و با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت حضور فراگیرتر مردم، مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیر ماه تمدید شد.
وی گفت: جشنواره رضوی یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی کشور است و در سطح استان با توجه به اهمیت آن، مقامات مختلف از جمله نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ایلام و استاندار محترم استان به همراه فرمانداران، مدیران و شخصیت‌های فرهنگی در پیام هایی مردم را به حضور در این جشنواره ملی دعوت کردند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام افزود: از زمان آغاز دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تاکنون، در سطح استان بیش از 7700 نفر در گروه های سنی مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب های داستانک نویسی، روزنامه کتاب، مسابقات چهارگزینه ای، پویش کتابخوانی و فعالیت های گروهی جشنواره شرکت کرده‌اند.
مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیر ماه 99 تعیین شده و علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در بخش الکترونیک و دریافت فایل کتاب‌ها به سایت  www.samakpl.ir  مراجعه و در صورت بازگشایی کتابخانه‌های عمومی در بخش مکتوب مسابقه و دریافت امانی کتاب‌های جشنواره در کتابخانه های عمومی شهرستان حضور یابند.
انتهای پیام
captcha