معرفی نفرات برتر مسابقه مجازی قرآن شهرداری ابهر
کد خبر: 3904152
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

معرفی نفرات برتر مسابقه مجازی قرآن شهرداری ابهر

مدیر روابط عمومی شهرداری ابهر از اعلام نفرات برتر مسابقه مجازی قرآن کریم که به همت شهرداری در ایام کرونا برگزار شد خبر داد.

نفرات برتر مسابقه مجازی قرآن کریم شهرداری ابهر معرفی شدندبه گزارش ایکنا از زنجان، مسابقه مجازی قرائت قرآن کریم در قالب طرح ضیافت الهی به مناسبت ماه مبارک رمضان در ابهر برگزار شد.

به گفته رضا بابایی، مدیر روابط عمومی شهرداری ابهر، این دوره از مسابقات به صورت مجازی از دهم تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار شد و بیش از ۳۰ نفر از قاریان شهرستان یک الی سه دقیقه از فایل قرائت خود را به دبیرخانه مسابقه از طریق فضای مجازی ارسال کردند.

وی ادامه داد: پس از داوری توسط داوران مطرح منطقه در سطح استانی و ملی، آقایان عرفان ذوالقدر نسب، عرفان رحمانی، امیرحسین قدرت بیگلو، سیدحسام ابراهیمی، محمدامین مهدیخانلو و خانم مهتاب افشاری به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

بابایی با بیان این‌که به شش نفر از برگزیدگان جوایزی توسط شهرداری اهدا خواهد شد، افزود: شهرداری ابهر برنامه‌های فرهنگی متعددی در شهر برگزار می‌کند که برگزاری مسابقات قرآنی یکی از این برنامه‌هاست که به علت شیوع کرونا امسال به صورت مجازی برگزار شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری ابهر تأکید کرد: قرآن خط مشی و سرمنشا بسیاری از برنامه‌های فرهنگی شهرداری است؛ چراکه نگاه قرآنی به خدمتگزاری بهتر می‌انجامد.

انتهای پیام
captcha