آغاز به کار قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی هرمزگان
کد خبر: 3904270
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

آغاز به کار قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی هرمزگان

قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان هرمزگان با انتشار بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرده و فعالیت خود را به‌صورت رسمی در استان هرمزگان آغاز کرد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان هرمزگان با انتشار بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرده و فعالیت خود را به‌صورت رسمی در استان هرمزگان آغاز کرد. این قرارگاه زیر نظر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی است و وظیفه مبارزه با مفاسد اقتصادی و تلاش برای بستن گلوگاه‌های فساد را بر عهده دارد.

متن بیانیه اعلام موجودیت  قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان هرمزگان به شرح زیر است:

«رهبر معظم انقلاب اسلامی: عدالت لازم است باید با فساد و ظلم مبارزه شود، البته خیلی سخت است، فساد مثل اژدهای هفت‌سر افسانه‌هاست. یك سرش را كه می‌زنی با شش سر دیگر حركت می‌کند. از بین بردنش آسان نیست؛ آن‌کسانی كه متنفع از فساد هستند برخورد با این‌ها كار بسیار سختی است ولی حتماً باید انجام بگیرد.

با پشت سر گذاشتن چله اول عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبدیل‌شدن این نهال نوپا به درختی تنومند رسیدگی و حذف شاخ و برگ‌های زائد در راستای ارتقای بهره‌وری امری لازم و دارای اهمیت است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با مورد خطاب قرار دادن جوانان این امر خطیر را به جهت حرکت سریع‌تر به‌سوی اهداف والای انقلاب بر دوش این قشر قرار داده است و عدالت و مبارزه با فساد را لازم و ملزوم یکدیگر دانسته است لذا قرارگاه استانی مبارزه با مفاسد اقتصادی هرمزگان با اتکا اسم اعظم خداوند تبارک‌وتعالی و تکیه‌بر فرامین نورانی اسلام مبین و با سرلوحه قرار دادن بیانات نورانی و روشن بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای گام در مسیر عدالت، مبارزه با فساد، تحقق اهداف انقلاب اسلامی، حفظ ارزش‌ها و پاسداری از امانت گران‌بهای بیش از 213هزار شهید گران‌قدر می‌گذاریم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

با توکل بر خداوند متعال موجودیت قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان هرمزگان را اعلام می‌کنیم و درراه مبارزه با فساد و بستن گلوگاه‌های فساد تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.»

انتهای پیام
captcha