خودکفایی با رونق تولید و جهش تولیدات داخلی تحقق می‌یابد
کد خبر: 3904422
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

خودکفایی با رونق تولید و جهش تولیدات داخلی تحقق می‌یابد

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه مشکلات اقتصادی و تورم امروز آحاد مردم را درگیر کرده گفت: رونق تولید و جهش تولیدات داخلی نقش مؤثری در ایجاد رونق اقتصادی و رسیدن به خودکفایی در کشور ایفا می‌کند.

خودکفایی با رونق تولید و جهش تولیدات داخلی تحقق می‌یابد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود ظهر امروز 23 خرداد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه تحریم تسلیحاتی ایران توسط آمریکا سیاست جدید در آستانه انتخابات آبان ماه این کشور است اظهار کرد: از اول انقلاب تاکنون ایران تحت تحریم تسلیحاتی بوده اما در این مدت دانشمندان ایرانی با ساخت ماهواره‌های، موشک نیاز کشور را به تسلیحات نظامی رفع کردند.

امینی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی و تورم امروز آحاد مردم را درگیر کردهیادآور شد: رونق تولید و جهش تولیدات داخلی نقش مؤثری در ایجاد رونق اقتصادی و رسیدن به خودکفایی در کشور ایفا می‌کند.

به گفته وی؛ سال‌های زیادی است که با خام فروشی نفت، سنگ، زعفران و ده‌ها کالای دیگر به اقتصاد ایران ضربه واردشده که در این راستا جلوگیری از خام فروشی کالاها و ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی نقش مؤثری در تحقق سیاست‌های اقتصادی ایفا می‌کند.

امینی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی باید تلاش بیشتری برای مهار این گرانی‌ها کنند گفت: نباید گرانی‌های نامتعارف زندگی مردم را بیش از این دچار زحمت نکند.

انتهای پیام
captcha