لزوم برخورد قاطع با فساد اداری در صنعت
کد خبر: 3904658
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

لزوم برخورد قاطع با فساد اداری در صنعت

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: فساد اداری از جمله موانع اصلی توسعه صنعت و تولید در مازندران است که دستگاه‌های مرتبط باید ضمن برخورد قاطع با اینگونه فساد، نسبت به شناسایی سایر موانع در این بخش گام بردارند.

لزوم برخورد قاطع با فساد اداری در صنعتبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز 24 خردادماه در بازدید از شهرک صنعتی امام خمینی(ره) ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از دستگاه‌های اجرایی و کم‌کاری‌های آنان در حمایت از تولیدکنندگان، اظهار کرد: امروز  تولیدکنندگان در حوزه صنعت در استان با موانع و مشکلاتی مواجه‌اند که در صورت تحقق خواسته‌های به حق آنان، رونق تولید در سال جهش تولید افزونی می‌یابد.

وی افزود: یکی از مشکلات امروز حوزه صنعت مازندران، سوءاستفاده‌کنندگان از این مجموعه است که با گرفتن پول‌های گزاف، صنعت را ورشکسته کردند و باید در برخورد با آنها قاطع عمل کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران یکی رسالت‌های اصلی مجلس یازدهم را نظارت بر عملکرد وزارتخانه نسبت به صنایع یاد و اظهار کرد: مجلس یازدهم باید ناظر بر کارکرد دستگاه‌ها و وزارتخانه باشد و با نظارت درست و وضع قوانین متناسب و اصولی، در حوزه صنعت و جامعه تولید، می‌تواند پشتیبان حقیقی و حقوقی در راستای ساماندهی برای صنعت باشد.

امام جمعه مرکز استان با اشاره به اینکه صنعت و تولید مازندران وضع خوبی ندارد، بر استحصال موانع تولید مازندران از سوی دستگاه‌های مرتبط تأکید کرد و افزود: فساد اداری از جمله موانع اصلی توسعه صنعت و تولید مازندران است که دستگاه‌های مرتبط باید ضمن برخورد قاطع با اینگونه فساد، نسبت به شناسایی سایر موانع در این بخش گام بردارند.

محمدی لائینی در پایان گفت: تولیدکنندگان سربازان دلسوز، دردمند و دغدغه‌مند در جنگ اقتصادی امروز هستند و باید هر چه زودتر به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی شود.

همچنین در این بازدید، تعدادی از تولیدکنندگان صنایع مشکلات خود را بیان کردند.

انتهای پیام
captcha