۳۰ خردادماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نسیم قدر
کد خبر: 3905032
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

۳۰ خردادماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نسیم قدر

دبیر جشنوار مجازی نسیم قدر مازندران با بیان اینکه ۳۰ خردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است، گفت: همدلی و همکاری مدیران ادارات و نهاد‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و سیاسی از برجستگی‌ها این جشنواره است.

۳۰ خردادماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نسیم قدرروح الله حیدری قَرا، دبیر جشنوار مجازی نسیم قدر مازندران در گفتگو با ایکنا از مازندران، گفت: از آنجایی که با شیوع ویروس کرونا در جهان و همینطور در کشورمان، اکثر فعالیت‌ها به‌ویژه فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، قرآنی مختل شد، با استفاده از فضای مجازی با دعوت از اساتید و قاریان استانی، کشوری و بین‌المللی، محفل انس با قرآن کریم به صورت زنده از طریق پیام رسمی اینستاگرام برگزار شد.

وی افزود: فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی با همکاری قاریان و حافظان شهرستان قائمشهر، مؤسسه فرهنگی قرآنی گنجینه نور مازندران و واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد و مورد استقبال خوبی قرار گرفت.
حیدری تصریح کرد: پاسخ به سوالات مخاطبین و بیان نکات اخلاقی، تجویدی صوت و لحن در بیشتر نقاط کشور، برگزاری مسابقه فراز خوانی مجازی قرآن کریم به صورت تصویری برای گروه‌های سنی کمتر و بالای ۱۸ سال که استقبال خوبی شد.

وی افزود: استقبال خوب متسابقین موجب شد این جشنواره و مسابقات مجازی در بخش وسیعتر ملی و همچنین در بخش‌های دیگر فرهنگی و مذهبی و هنری هم برگزار کنیم و علاوه بر فرازخوانی تلاوت، حفظ قرآن، دعاخوانی، خوشنویسی، کتابخوانی و... به این جشنوار اضافه شد.

مسئول مجمع مرکزی قاریان و حافظان شهرستان قائمشهر با بیان اینکه، در سال‌های قبل مسابقه و یا جشنواره مجازی برگزار نشده بود، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این اتفاق مثبت قرآنی استارت خورد امیداریم در سال‌های دیگر ادامه داشته باشد.
جشنوار مجازی نسیم قدر مازندران گفت: شهرستان قائمشهر از نظر فرهنگی و قرآنی سابقه درخشانی دارد در سال گذشته شهرستان قائمشهر حائز رتبه برترین برگزارکننده جشنواره تلاوت‌های مجلسی شد و از دبیر جشنواره در تهران تجلیل شد.
وی با بیان اینکه، همدلی و همکاری مدیران ادارات و نهاد‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و سیاسی یکی از برجستگی‌ها این جشنواره است، افزود: بیشتر رشته‌های این جشنواره در زمینه قرآنی، فرهنگی هنری مذهبی است و استقبال تا به حال خوب بود و این هفته، چون آخرین مهلت ارسال آثار است ارسال آثار سرعت بیشتری می‌گیرد.
حیدری اظهار کرد: آقایان، امین پویا، محمدرضاپورزرگری، سید احمد میریان، علی سقایی، روح الله حیدری قرا از داوران این جشنواره مجازی هستند.
وی از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان مازندران، شهرستان، مؤسسه فرهنگی و قرآنی گنجینه نور، رئیس دارالقرآن مازندران، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، مجمع مرکزی قاریان و حافظان شهرستان قائمشهر، همه شرکت کنندگان و داوران آقایان؛ سید احمد میریان و علی سقایی و از همکاری و همدلی ادارات و نهاد‌ها در برگزاری این جشنواره تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha