برگزیدگان جشنواره مؤذنین تجلیل می‌شوند / بزرگداشت «علی‌اکبر توپچی» برای مدیریت فرهنگسرای قرآن
کد خبر: 3905970
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵

برگزیدگان جشنواره مؤذنین تجلیل می‌شوند / بزرگداشت «علی‌اکبر توپچی» برای مدیریت فرهنگسرای قرآن

مراسم تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره مؤذنین منطقه 10 شهرداری تهران فردا، دوم تیرماه با بزرگداشت سال‌ها تلاش رئیس سابق فرهنگسرای قرآن همراه خواهد بود.

محمدمحسن درختی، رئیس اداره فرهنگی منطقه 10 شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره مؤذنین اظهار کرد: این جشنواره طی ایام ماه مبارک رمضان در سه گروه سنی 7 تا 12 سال، 12 تا 18 سال و 18 سال به بالا در عرصه فضای مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به حضور شهروندان از سراسر کشور، بیان کرد: این جشنواره با مشارکت معاونت اجتماعی ـ فرهنگی منطقه 10 شهرداری تهران و زنده نگهداشتن یاد و خاطره حسین صبحدل با داوری رحیم خاکی و علی‌اکبر توپچی برپا شد.

درختی اظهار کرد: از مجموع آثار ارسال شده، 320 اثر با اصول فنی مناسب ضبط و ارسال شده بود که به مرحله داوری راه یافت که از هر مقطع سنی، رتبه‌های اول تا سوم معرفی شدند.

وی با اشاره به جزئیات این مراسم، اضافه کرد: این مراسم با حضور و سخنرانی مجید رباطی، شهردار منطقه 10 شهر تهران و شهربانو امانی و الهام فخاری از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و سیدحسین موسوی‌بلده، رئیس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران همراه است.

رئیس اداره فرهنگی منطقه 10 شهرداری تهران تصریح کرد: طی این مراسم از زحمات و سال‌ها تلاش خادم‌القرآن علی‌اکبر توپچی به عنوان رئیس فرهنگسرای قرآن تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha