دستگیری پنج دختر فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به مسجد‌الاقصی
کد خبر: 3906098
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲

دستگیری پنج دختر فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به مسجد‌الاقصی

اداره اوقاف و امور اسلامی مسجد الاقصی، حمله نیروهای اشغالگر به باب‌الرحمه در این مسجد و دستگیری پنج دختر فلسطینی را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از الوطن ویس، گروهی از نیروهای اشغالگر قدس امروز در حالی که کفش به پا داشتند، به باب الرحمه در داخل مسجد الاقصی حمله کردند و پس از هجوم به نمازخانه، پنج دختر و یکی از نگهبانان مسجد الاقصی را دستگیر کردند.
 
اداره اوقاف اسلامی و امور مسجد الاقصی تخلفات و اقدامات غیرمسئولانه صهیونیست‌ها با هدف بحرانی ساختن وضعیت داخل مسجد الاقصی از طریق تعقیب، دستگیری و تبعید نمازگزاران، کارمندان و نگهبانان مسجد به منظور تغییر وضعیت دینی، تاریخی و قانونی موجود در این مسجد را محکوم کرد.
 
این اداره اعلام كرد كه مسجد الاقصی فقط مخصوص مسلمانان است و تقسیم یا مشاركت در آن غیر قابل‌قبول است و این حق هر مسلمان است كه در هر جایی از این مكان نماز بخواند و عبادت كند.
 
اداره اوقاف همچنین خواستار آزادی فوری بازداشت‌شدگان و لغو تصمیم ظالمانه تبعید نگهبانان مسجد الاقصی و سایر شهروندان شد.
 
باب الرحمه در ضلع شرقی مسجد الاقصی واقع شده است و صهیونیست‌ها می‌کوشند با خالی کردن آن از نمازگزاران مسلمان، آن را به محلی یهودی تبدیل کنند. به همین منظور، شهرک‌نشینان صهیونیست اخیراً با نشستن در این مکان و حمله روزانه به این بخش از مسجد الاقصی سعی می‌کنند آن را به تدریج از این مسجد جدا کنند.
انتهای پیام
captcha