دهه کرامت؛ نویددهنده ادامه حیات اسلام بر اساس قرآن و سنت
کد خبر: 3906160
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

دهه کرامت؛ نویددهنده ادامه حیات اسلام بر اساس قرآن و سنت

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: دهه کرامت نویددهنده‌ ادامه حیات اسلام در چارچوب دستورات قرآن و سنت رسول خدا(ص) و نجات‌بخش ارزش‌های انسانی در سایه آموزه‌های دینی است.

دهه کرامت؛ نویددهنده ادامه حیات اسلام بر اساس قرآن و سنتمیثم معافی، سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد مازندران در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: توجه به ترویج اهداف انقلاب اسلامی، تبیین و تعمیق فرهنگ زیارت، تأکید بر گسترش گفتمان و خدمت کریمانه در عرصه‌های مختلف اجتماعی با هدف کمک به مناطق محروم و آسیب‌دیده و تقویت روحیه امید و خودباوری، جهت‌گیری‌های شادی‌بخش و نشاط عمومی با تاکید بر رویکرد مؤمنانه از اهداف و سیاست‌های برگزاری برنامه‌های دهه کرامت است.

وی بسیج همه ظرفیت‌های مردمی با شعار محوری «همه با هم جهاد نیکوکاری» را برنامه‌های کمیته امداد در دهه کرامت نام برد و افزود: در دهه کرامت، هیئت‌های مذهبی، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های مساجد، تشکل‌های مردمی در بزرگداشت این دهه، پویش‌های فرهنگی در فضای مجازی راه‌اندازی کرده است.

معافی با بیان اینکه در دهه کرامت این نهاد برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند، گفت: هدف از اجرای برنامه‌های در دهه کرامت تعمیق باور‌های آحاد جامعه نسبت به معارف اهل بیت(ع) و توجه به ارزش‌های ناب اسلامی است.

وی ادامه داد: پرداختن به زوایای پیدا و پنهان زندگی با عظمت حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از آن جهت حائز اهمیت است که بشر امروز در باتلاق پستی و فرومایگی اسیر شده و به دور از شرافت و کرامت انسانی در لجنزار ذلت دست و پا میزند.

سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: دهه کرامت از این لحاظ اهمیت دارد که نویددهندهی ادامه حیات اسلام در چارچوب دستورات قرآن و سنت رسول خدا(ص) و نجات ارزش‌های انسانی در سایه آموزه‌های دینی است، دینی که با قربانی‌های فراوان معصومین(ع) و بزرگان دین تا امروز به حیات پربرکت خود ادامه داده است.

انتهای پیام
captcha