اجرای طرح اوقات فراغت کانون پرورش فکری در فضای مجازی
کد خبر: 3906662
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
ویژه کودکان و نوجوانان سیستان‌وبلوچستانی؛

اجرای طرح اوقات فراغت کانون پرورش فکری در فضای مجازی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان‌وبلوچستان از اجرای طرح اوقات فراغت تابستان امسال در فضای مجازی خبر داد.

معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: به‌دنبال شیوع ویروس کرونا که منجر به تعطیلی زودهنگام مدارس شد، مراکز فرهنگی‌ و هنری کانون نیز برای کمک به قطع زنجیره‌ انتقال این ویروس تعطیل شد، اما این سخن هرگز به معنای تعطیلی خدمات کانون نیست و فعالیت‌ها را با قوت بیشتر در فضای مجازی ادامه دادیم.

وی ادامه داد: هر سال تابستان اوج فعالیت‌ها در مراکز کانون بوده و اعضای کودک و نوجوان از فعالیت‌های متنوع آن بهره‌مند می‌شدند، اما امسال در شرایطی وارد تابستان می‌شویم که به دلیل شیوع کرونا، حضور اعضا را در مراکز نداریم؛ بنابراین به‌روزرسانی شیوه انجام فعالیت‌ها در فضای مجازی، از اسفندماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بیان کرد: طرح اوقات فراغت تابستان امسال در فضای مجازی برگزار می‌شود و همکاران ما با تولید محتوا در زمینه‌ فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچون تولید کتاب‌های صوتی، تهیه فیلم‌های آموزشی با موضوع قصه‌گویی، سفال، اوریگامی و نقاشی، تابستانی سرشار از آگاهی و سرگرمی را برای علاقه‌مندان تدارک دیده‌اند.

وی با بیان اینکه 178 گروه مجازی در شبکه‌های اجتماعی برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان شکل گرفته است، افزود: هر کدام از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 4 گروه مجازی ویژه کودکان و نوجوانان به تفکیک دختر و پسر دارد.

هادی اظهار کرد: بسیاری از پدران و مادران در کنار نگرانی از وضعیت سلامت فرزندان، به تابستان پیش رو نیز فکر می‌کنند و مجموعه‌ کانون نیز با آگاهی از این دغدغه‌ها و خواست خانواده‌ها برنامه‌های گوناگونی را برای علاقه‌مندان تدارک دیده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: سامانه مرکز مجازی کانون با هدف دسترسی آسان و ایمن خانواده‌ها نیز از فردا، ۵ تیرماه رونمایی می‌شود؛ فعالیت‌های تابستانی این سامانه شامل انواع دوره‌های فرهنگی، ادبی، هنری و مهارت‌های زندگی است و علاقه‌مندان می‌توانند از ۵ تیر با مراجعه به نشانی kpf.ir خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha