برگزاری رزمایش «اطعام علوی؛ احسان علوی» در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3906692
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

برگزاری رزمایش «اطعام علوی؛ احسان علوی» در آذربایجان‌شرقی

دبیر بنیاد غدیر در آذربایجان‌شرقی‌ گفت: رزمایش «اطعام علوی؛ احسان علوی» همزمان با دهه امامت و ولایت در سطح استان برگزار می‌شود.

برگزاری رزمایش «اطعام علوی احسان علوی» در آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، دبیر بنیاد غدیر استان امروز، چهارم تیرماه در نشست شورای معاونان بنیاد غدیر استان با تأکید بر ضرورت برگزاری مستمر نشست‌ها تا پایان دهه امامت و ولایت، گفت: بنیاد غدیر به‌دنبال مردمی کردن بزرگداشت دهه امامت و ولایت است و این مهم با ترویج معارف غدیر امکان‌پذیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوره غدیر‌شناسی در نیمه دوم تیرماه و در آستانه دهه امامت و ولایت در دفتر بنیاد برگزار می‌شود، افزود: نشست‌های هفتگی نهج‌البلاغه با تدوین موضوعات مشخص و با تدریس اساتید نهج‌البلاغه استان در دفتر بنیاد کلید خواهد خورد.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر گفت: بانک اطلاعات حفّاظ خطبه غدیر برای تبلیغ این خطبه آسمانی در بنیاد غدیر ایجاد می‌شود، همچنین همایش مداحان اهل بیت(ع) در آستانه دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان‌شرقی گفت: رزمایش «اطعام علوی؛ احسان علوی» نیز در دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود. همچنین شب شعر غدیر نیز با همت انجمن‌های ادبی استان برگزار می‌شود و مسابقه مجازی خطبه غدیر همزمان با دهه امامت و ولایت توسط معاونت فضای مجازی برگزار خواهد شد. در کنار این مسابقه، خطبه غدیر با هشتگ روایت_غدیر با هدف تبیین خطبه غدیر در فضای مجازی به‌صورت مردمی انجام خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر گفت: طبق ابلاغ حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس بنیاد غدیر استان آذربایجان‌شرقی، نهادهای مختلف، مکلف به معرفی نماینده خود به بنیاد شدند.

دبیر بنیاد غدیر در آذربایجان‌شرقی بیان کرد: اجرای گروه‌های سرود با محتوای غدیری، در دهه امامت و ولایت و در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود و ۱۲ تیر بزرگداشت علامه امینی مروج بزرگ غدیر در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha