حضور کاروان خدام رضوی در جاسک
کد خبر: 3906860
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

حضور کاروان خدام رضوی در جاسک

خادمان حرم ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» در جاسک حضور پیدا کردند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، خادمان حرم ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» روز گذشته، چهارم تیرماه در دومین روز از دهه کرامت در شهرستان جاسک حضور پیدا کردند.

اولین برنامه در بدو ورود خدام، غبار رویی گلزار شهدا با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین اداری شهرستان جاسک در محل گلزار شهدا بود.

حضور در فرمانداری جاسک و تقدیر از فرماندار و تعدادی از مسئولین این شهرستان، حضور در بیمارستان خاتم‌الانبیا جاسک و آرزوی سلامتی و خداقوت به کادر درمان از دیگر برنامه‌های حضور خدام رضوی در این شهرستان بود.

مراسم تقدیر از کادر درمان، گروه‌های جهادی و پاک‌بانانی که در طول ایام شیوع بیماری کووید 19 فعالیت داشته و در حوزه‌های تخصصی خودشان خدماتی را ارائه کردند و حضور در مناطق مختلف این شهرستان و توزیع بسته‌های متبرك شده نبات و نمك بين مردم؛ همچنین دیدار با ۲ خانواده شهید شمس‌الدینی و عبدزاده، دیدار با گروه‌های جهادی فعال در عرصه مقابله با ویروس کرونا، دیدار با نظامیان ارتش (فداییان ولایت) از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه خدام رضوی به شهرستان جاسک بود.

حسین روشنی، مسئول کانون‌های خدمت رضوی و رابط شبکه جوانان رضوی در جاسک در حاشیه برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید، اظهار کرد: سال گذشته در ایام دهه کرامت فعالیت و برنامه‌های قابل‌توجهی در کانون خدمت رضوی جاسک انجام گرفت و امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا در تلاش هستیم در این ایام برنامه‌های خوب و قابل‌توجهی را با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی اجرا کنیم.

انتهای پیام
captcha