فعالیت عمرانی در ۲۷۰ امامزاده در مازندران
کد خبر: 3907267
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

فعالیت عمرانی در ۲۷۰ امامزاده در مازندران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: قریب به ۲۷۰ امامزاده در دست ساخت و ساز داریم که اغلب بدون کمک دولت و با نذورات و خیرات مردم در حال انجام است.

فعالیت عمرانی در ۲۷۰ امامزاده در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، عصر دیروز هفتم تیرماه در همایش استانی بزرگداشت امامزادگان مازندران که در امامزاده عباس (ع) ساری برگزار شد، گفت: وجود بیشترین امامزادگان در مازندران بیان‌کننده دینداری مردمان این استان علوی است که بیش از ۸ هزار اماکن مذهبی دارد.
وی با بیان اینکه مردم مازندران اسلام را با شیعه‌گری پذیرفتند، افزود: امامزادگان عامل گسترش و انتشار مکتب بزرگ تشیع و سبب انتشار مظلومیت اهل بیت (ع)، مأمن عقیدتی و فکری دوستداران اهل بیت (ع) و منشأ پیدایش اعوان سادات در استان هستند.
حیدری با بیان اینکه قریب به ۲۷۰ امام زاده در دست ساخت و ساز داریم، تصریح کرد: این ساخت و ساز‌ها بدون کمک دولت بوده و اغلب مردمی است.
لازم به ذکر است:در این همایش که روئسای اداره اوقاف و امور خیریه شهر‌های ساری، نکا، میاندرود و بهشهر حضور داشتند یکی از مداحان در باب کرامت‌های امام هشتم (ع) مداحی کرد.

انتهای پیام
captcha