برگزاری ویژه‌برنامه «یاد یاران» در جوار مزار شهید سلیمانی
کد خبر: 3907272
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

برگزاری ویژه‌برنامه «یاد یاران» در جوار مزار شهید سلیمانی

ویژه‌برنامه بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه سال ۶۰ با عنوان «یاد یاران» با حضور مسئولان استانی در جوار مزار شهید سپهبد سلیمانی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام رضایی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، شامگاه دیروز شنبه، 7 تیرماه در ویژه‌برنامه بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه سال 60 با عنوان «یاد یاران»، گفت: امام خمینی(ره) فرمودند: شهادت شهید بهشتی در برابر مظلومیت وی ناچیر است زیرا این شهید از سوی دوستان غافل مورد هجمه و صدمه قرار می‌گرفت و این دوستان غافل نیزه را از دشمن می‌گرفتند و به این شهید والامقام می‌زدند.

وی افزود: شهید بهشتی در همه ارکان نظام جمهوری اسلامی نقش مؤثری داشت و عقب‌افتادگی‌های امروز در بحث عدالت بر اثر عقب ماندن از تراوشات فکری شهید بهشتی است.

حجت‌الاسلام رضایی بیان کرد: امام راحل از شهید بهشتی با عنوان شهید مظلوم نام برد و وی را از ابرار برشمرد که به معنای انسان نیکوکار است و این صفت در انسان فعال، صادق و مصلح وجود دارد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان تصریح کرد: شهید بهشتی با بیان روشن، ساده و همه‌فهم همه را خلع سلاح می‌کرد زیرا انسان صادقی بود و خدا را وقف کرده بود و حاضر بود دشمن را خلع سلاح کند و از آبرویش برای خلق می‌گذشت.

حجت‌الاسلام رضایی اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمود، شهادت شهید بهشتی در برابر مظلومیت وی ناچیر است زیرا این شهید از سوی دوستان غافل مورد هجمه و صدمه قرار می‌گرفت.

انتهای پیام
captcha