هنرواره عاشورایی کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3907493
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

هنرواره عاشورایی کرمان برگزار می‌شود

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمان گفت: دومین هنرواره عاشورایی کرمان با میزبانی از طراحان پوستر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، سیدجواد میرحسینی، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان دیروز یکشنبه، 8 تیرماه گفت: دومین هنرواره عاشورایی کرمان در آستانه فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) توسط شهرداری و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد فرهنگی و هنری با حضور اساتید برجسته کشوری، مجتبی مجلسی و حامد مغروری با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های واقعه کربلا در زمینه خلق آثار تجسمی در زمینه پوستر و بیرق با موضوع ایده‌یابی و تکنیک‌های اجرا و کامپوزیت نهایی در زمینه حماسه عاشورا برگزار می‌شود.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمان ضمن دعوت از علاقه‌مندان به حضور در این هنرواره عاشورایی بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این هنرواره عاشورایی می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۱۰۰۰۳۴۱۰۰۰ ارسال کنند.

میرحسینی با اشاره به اینکه این کارگاه طی سه روز برگزار می‌شود، تصریح کرد: آثار برگزیده در این هنرواره بعد از داوری توسط هیئت داوران، طی مراسمی تجلیل می‌شوند و در دهه اول محرم در فضای بصری شهر کرمان به نمایش در می‌آیند.

انتهای پیام
captcha