توزیع ۷۰۰ جلد از کتاب مناقب اهل بیت(ع) در کردستان
کد خبر: 3907523
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

توزیع ۷۰۰ جلد از کتاب مناقب اهل بیت(ع) در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان از توزیع ۷۰۰ جلد از کتاب مناقب اهل بیت(ع) از دیدگاه اهل سنت در کردستان به مناسبت دهه کرامت بین کانون‌های مساجد استان و مراکز و مؤسسات فرهنگی و قرآنی خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان اظهار کرد: ۷۰۰ جلد از کتاب مناقب اهل بیت(ع) از دیدگاه اهل سنت تألیف استاد سیدمحمد طاهر هاشمی شافعی، فقیه خوشنویس شاعر و ادیب کردستانی با اهتمام و مقدمه سیدناصر حسینی‌میبدی از انتشارات مؤسسه چاپ آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت در سطح کانون‌های مساجد و مراکز و مؤسسات فرهنگی و قرآنی استان توزیع شد.

وی افزود: کتاب مناقب اهل بیت(ع) از دیدگاه اهل سنت یکى از مجموعه نگاشته‌هاى حدیثى است که توسط یکى از عالمان شافعی مذهب در فضیلت اهل بیت(ع)، به رشته تحریر درآمده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان اعلام کرد: نویسنده در کتاب خود، متن احادیث را با ذکر سند آورده و ترجمه فارسى آن را نیز در اختیار قرار داده است.

وی یادآور شد: در تحقیق و تصحیح این اثر که به همت پژوهشگران بنیاد پژوهش‌هاى اسلامى آستان قدس رضوی انجام گرفته، منابع و ارجاع‌ها نیز استخراج شده است.

انتهای پیام
captcha