حضور ۵۱ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
کد خبر: 3907629
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

حضور ۵۱ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی استان کردستان با اشاره به اینکه ثبت‌نام مرحله اول پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در بهمن سال گذشته صورت گرفت، گفت: در این راستا ۵۱ نفر موفق به ثبت‌نام در این دوره قرآنی شدند.

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اولین مرحله پانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در 27 تیرماه جاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام مرحله اول پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در بهمن‌ سال گذشته صورت گرفت، افزود: در این راستا 51 نفر از حافظان قرآن کریم استان کردستان موفق به ثبت‌نام در این دوره قرآنی شدند.

علیپور با اشاره به برگزاری این آزمون در سه رشته حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل عنوان کرد: در حفظ 10 جزء هشت نفر، در 20 جزء هشت نفر، در حفظ کل 35 نفر حافظ قرآنی کردستانی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد شرکت‌کنندگان 30 نفر آقا و 21 نفر بانو هستند، عنوان کرد: در حفظ 10 جزء سه نفر بانو و پنج نفر آقا، در 20 جزء هفت نفر بانو یک نفر آقا و در حفظ کل 11 نفر بانو و 24 نفر آقا هستند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی استان کردستان از برگزاری اولین مرحله پانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم در 27 تیرماه جاری همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: حوزه امتحانی این آزمون مجتمع فرهنگی نور شهر سنندج در خیابان امام خمینی(ره) جنب خانه کُرد است.

وی در پایان یادآور شد: مرحله شفاهی پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن با حضور کسانی که حائز امتیاز لازم در مرحله اول شده‌اند، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha