طلاب در پیگیری مطالبات جامعه آتش به اختیار عمل کنند
کد خبر: 3908237
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

طلاب در پیگیری مطالبات جامعه آتش به اختیار عمل کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: بخشی از مطالبات جامعه می‌توان به صورت آتش به اختیار و جهادی توسط طلاب پیگیری شود و باید همه ۷ هزار طلبه‌ای که در قم داریم انقلابی و پای کار و در مشکلات صبور باشند.

طلاب در پیگیری مطالبات جامعه آتش به اختیار عمل کنندبه گزارش ایکنا از مازندران آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز 12 تیرماه در دیدار مجمع نمایندگان طلاب قم، اظهار کرد: در خصوص مصوباتی که صورت می‌گیرد باید بدانیم کدام مصوبه به سرانجام رسیده و کدام انجام نشده تا برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: در مورد مسائل فرهنگی صنف ما حتی شرایط بد اقتصادی، باید درد اول ما درد دین و فرهنگ باشد و بعد از آن باید بحث اقتصاد مطرح شود، دغدغه‌های فرهنگی باید جدی گرفته شود.

محمدی لائینی تصریح کرد: برخی از مسائل دست ما نیست، ولی ما باید توسط رسانه‌ها مطالبات بحق فرهنگی، دینی را بخواهیم، پرچم انقلاب باید برافراشته باشد و نظام انقلاب اسلامی حرف اول ما باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: بخشی از مطالبات می‌توان به صورت آتش به اختیار و جهادی توسط طلاب پیگیری شود و باید همه ۷ هزار طلبه‌ای که در قم داریم انقلابی و پای کار و در مشکلات صبور باشند.
وی ادامه داد: برگزاری نماز  جماعات و دعا‌ها و برگزاری مسابقات دینی در سواحل دریا، از  مواردی است که باید مطالبه شود، طلاب باید آموزش ببیند، در مکان‌های شلوغ شهر در ایام مختلف با برپایی خیمه مراسم پرسش و پاسخ داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید در شرایط کرونایی وارد مسائل معیشتی بشویم، به وسیله همین برنامه کمک مؤمنانه، باید آمار دقیق از طلابی که مشکلات مالی عدیده دارند مشخص و کمک شوند، همچنین از ظرفیت خیرین هم استفاده شود.

محمدی لائینی ابراز کرد: در شرایط کرونایی برای تغسیل و تدفین اموات کرونایی قرارگاه جهادی تشکیل دادیم که از طلاب استان تشکیل شد و صد‌ها اموات کرونایی را تغسیل و تدفین کردند، همچنین برای بررسی کمک مؤمنانه به سراسر استان سفر  و از نزدیک پیگیری کردیم.

انتهای پیام
captcha