مؤسسات قرآنی برای تولید محتوا در فضای مجازی تلاش کنند
کد خبر: 3908416
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

مؤسسات قرآنی برای تولید محتوا در فضای مجازی تلاش کنند

مدیر مؤسسه قرآن و عترت محبان اهل بیت(ع) میانه، گفت: فضای مجازی بهترین فرصت برای ارائه فعالیت‌های قرآنی است و این زمینه نیازمند تولیدات فاخر و مناسب قرآنی است و مؤسسات قرآنی باید در این عرصه تلاش کنند.

مؤسسات قرآنی نسبت به تولید محتوا در فضای مجازی تلاش کننداحمد قره‌داغی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت محبان اهل بیت(ع) میانه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: فضای مجازی بهترین فرصت برای ارائه فعالیت‌های قرآنی است که نیازمند تولیدات فاخر و مناسب قرآنی است و مؤسسات قرآنی باید در این عرصه اقدام و تلاش کنند.

وی اظهار کرد: عدم ارتباط مناسب با قرآن‌آموزان و برطرف کردن مشکلات آن‌ها در حین آموزش و کاهش تعداد قرآن‌آموزان را می‌توانیم از پیامدهای شیوع بیماری کرونا قلمداد کنیم.

قره‌داغی‌ با بیان اینکه 650 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، افزود: قرآن‌آموزان در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، مفاهیم و احکام آموزش می‌بینند.

وی از پایه‌های سنی قرآن‌آموزان این مؤسسه قرآنی گفت و بیان کرد: قرآن‌آموزان در رده‌های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال هستند.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت محبان اهل بیت(ع) میانه تأکید کرد: قرآن‌آموزان با توجه به شرایط به‌وجود آمده و شیوع کرونا به‌صورت مجازی در کلاس‌های آموزشی مشغول آموزش هستند که به محض اینکه شرایط به حالت عادی برگردد‌ کلاس‌ها به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت حمایت مالی از مراکز قرآنی تأکید کرد و گفت: حمایت مالی از مؤسسات قرآنی بی‌تردید در ادامه فعالیت و تربیت قرآن‌‌آموزان در شرایط کرونایی مؤثر هستند.

انتهای پیام
captcha