کارشناسان خبره مذهبی به صدا و سیمای لرستان معرفی می‎شوند
کد خبر: 3908742
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
برای تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی؛

کارشناسان خبره مذهبی به صدا و سیمای لرستان معرفی می‎شوند

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین صدا و سیما و حوزه علمیه استان، گفت: طلاب، مبلغان و کارشناسان خبره و کارآمد برای تولید و اجرای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به صدا و سیمای استان معرفی خواهند شد.

کارشناسان خبره مذهبی به صدا و سیمای لرستان معرفی می‎شوندبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی حوزه علمیه استان، حجت‌الاسلام احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان امروز، پانزدهم تیرماه در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه و صدا و سیمای استان خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه با هدف بهره‌مندی از ظرفیت تبلیغی و فرهنگی، بین حوزه علمیه و صدا و سیمای استان منعقد شده است.

وی افزود: در قالب این تفاهم‌نامه، مبلغان و کارشناسان حوزه و رسانه استان تلاش می‌کنند تا با تولید برنامه‌های فاخر رادیویی و تلویزیونی مسائل و مشکلات دینی، فرهنگی و اجتماعی را تشریح کنند و مشاوره‌های لازم را به مردم ارائه دهند‌.

مدیر حوزه علمیه لرستان ادامه داد: در این تفاهم‌نامه کارشناسان حوزه، دانشگاه و رسانه با تشکیل کارگروه‌هایی در حوزه‌های اخلاق، احکام و هیئت اندیشه‌ورز، سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی را در تمام عرصه‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند که در این راستا برای پیشبرد مطلوب اهداف این تفاهم‌نامه، طلاب، مبلغان و کارشناسان خبره و کارآمد برای تولید و اجرای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به صدا و سیمای استان لرستان معرفی خواهند شد.

عبداللهی در ادامه با اشاره به فعالیت سیزده مدرسه علمیه برادران در لرستان و این‌که با توجه به شرایط کرونایی کشور و استان، از اواخر سال گذشته و ماه‌های اخیر، دروس حوزوی در فضای مجازی تدریس شد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های لازم دروس حوزه در زمان‌بندی‌های خاص مدارس، برای طلاب تدریس و امتحانات نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که مدیران و اساتید مدارس علمیه باید با جدیت تلاش خود را در ارائه سرفصل‌های دروس برای طلاب به‌کار بگیرند، اضافه کرد: تمهیدات لازم برای جذب داوطلبان علاقه‌مند به حوزه اندیشیده و برنامه‌ریزی شده؛ این در حالی ‎است که نحوه و چگونگی پذیرش داوطلبان ورود به حوزه امسال در شبکه‌ها و کانال‌های مجازی تبلیغ شد.

انتهای پیام
captcha