بازدید مدیرکل بانوان مازندران از اجرای طرح بازاریابی دیجیتال جهاددانشگاهی
کد خبر: 3908999
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

بازدید مدیرکل بانوان مازندران از اجرای طرح بازاریابی دیجیتال جهاددانشگاهی

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران، ظهر امروز، ۱۶ تیرماه از دوره آموزشی طرح بازاریابی دیجیتال در جهاددانشگاهی بازدید کرد.

بازدید مدیر کل بانوان مازندران از اجرای طرح بازاریابی دیجیتال جهاد دانشگاهیبه گزارش ایکنا از مازندران، سمیه قاسمی‌طوسی، مدیر کل بانوان استانداری مازندران، ظهر امروز، 16 تیرماه از دوره آموزشی بازاریابی دیجیتال در راستای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان در جهاددانشگاهی بازدید کرد.

وی در جمع بانوان فعال اقتصادی استان افزود: در راستای برنامه‌های توسعه‌ای و توانمندسازی زنان در سال جاری برگزاری آموزش‌های نوین تجارت و توسعه کسب و کار از اهداف و برنامه‌های اداره کل امور بانوان در حوزه اشتغالزایی است.

قاسمی‌طوسی اظهار کرد: این اداره کل با همکاری جهاددانشگاهی برای اولین بار آموزش بازاریابی دیجیتال را ویژه زنان فعال اقتصادی استان به صورت پایلوت در سه شهرستان ساری، بابل و تنکابن به تعداد ۱۲۰ نفر آغاز کرد و همچنین در نظر دارد جهت گسترش مهارت‌های نوین تجاری با همکاری دستگاه اجرایی در سطح شهرستان‌های دیگر استان دوره‌های آموزشی نیز برگزار کند.

وی با بیان اینکه اغلب بانک‌ها تحت شرایط اقتصادی کرونا قرار گرفتند، افزود: ممکن است در پرداخت تسهیلات کم‌بهره به فعالان اقتصادی کمی با تأخیر انجام شده باشد و ما تلاش خواهیم کرد با میانجی‌گری با بانک‌ها این مشکلات را کاهش دهیم؛ لذا حمایت از فعالان اقتصادی و اشتغال مورد تأکید استانداری است.

بر اساس این گزارش طرح آموزش بازاریابی دیجیتال با حضور بانوان کارآفرین و پیشران‌های مشاغل خانگی در حال اجرا است و محتوا‌های ارائه شده در این طرح آموزشی و ترویجی شامل آینده کسب و کارها، تجارت در فضای مجازی، تولید و بازاریابی محتوا، ایجاد یک فروشگاه در فضای مجازی و بازاریابی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است.

انتهای پیام
captcha