برگزاری برنامه‌های دهه امامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کرمان
کد خبر: 3909010
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

برگزاری برنامه‌های دهه امامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کرمان

دبیر ستاد غدیر کرمان با اشاره به اینکه بر وحدت مسلمین با تبیین عالمانه غدیر تأکید شده است، گفت: تبیین و تفسیر خطبه غدیر در ایام دهه امامت و ولایت در دستور کار است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور، دبیر ستاد غدیر استان، امروز دوشنبه، 16 تیرماه در نشست بنیاد بین‌المللی غدیر خم استان، گفت: تمام برنامه‌های گرامیداشت دهه امامت و ولایت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های پیشنهادی در قالب 9 عنوان ارائه شده است، افزود: مهم‌ترین برنامه‌ها به‌صورت تبیینی در قالب گفت‌وگو، سخنرانی و ارائه مقاله است.

دبیر ستاد غدیر خم کرمان با اشاره به اینکه بر وحدت مسلمین با تبیین عالمانه غدیر تأکید شده است، بیان کرد: تبیین و تفسیر خطبه غدیر در این ایام در دستور کار است.

وی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی به‌عنوان شهید ذوب در ولایت است که ویژه‌برنامه‌ای در این رابطه پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های خوب سال‌های گذشته بازسازی واقعه غدیر بوده است؛ اما امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا اجرای این برنامه قطعی نیست و بستگی به نظر ستاد کرونا دارد.

حجت‌الاسلام عرب‌پور با اشاره به اینکه پنج مسجد محوری و پنج هیئت محوری در شهر کرمان و در هر شهرستان یک مسجد محوری ویژه‌برنامه عید غدیرخم را برگزار می‌کند، تأکید کرد: در این ایام برنامه‌هایی از جمله اهدای خون و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان نیز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha