فعالیت ۳۲۰ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی در کردستان
کد خبر: 3909162
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

فعالیت ۳۲۰ پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی در کردستان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان از آغاز فعالیت ۳۲۰ پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزان استان کردستان خبر داد.

حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان برای شرکت در کلاس‌های اوقات فراغت از هفته اول تیرماه آغاز و تا 13 تیرماه ادامه داشت.

وی افزود: با توجه به شیوع کروناویروس، فعالیت‌های پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه ۹۵ درصد فعالیت‌های این پایگاه‌های در بستر شبکه شاد پیش‌بینی شده است، بیان کرد: شعار امسال پایگاه‌های تابستانی «هر خانه یک پایگاه و هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی در بستر فضای مجازی» است.

وی با بیان اینکه بیش از 89 هزار و 800 نفر از دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان از 15 تیرماه آغاز و تا 30 مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

نریمانی از تمهید مقدمات و اطلاع‌رسانی ثبت‌نام و عضویت دانش‌آموزان در کانال‌های ایجاد شده غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در شبکه شاد خبرداد و اعلام کرد: کلاس‌های حضوری نیز در صورت صدور مجوز و امکان برگزاری و همچنین استقبال دانش آموزان، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت محدود برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه محور فعالیت‌ها، گرامیداشت سال «جهش تولید» با شعار «دانش‌آموز یک مهارت است»، یادآور شد: مهارت‌های ارتباطی، معرفتی، هویتی و بصیرتی مهارت‌های حرفه‌ای، مهارت‌های فرهنگی - هنری شادی‌بخش، مهارت‌های اقتصادی و اشتغالزایی و مهارت‌های ورزشی و سلامت محورهای پنجگانه فعالیت‌های تابستانی امسال است.

انتهای پیام
captcha