۱۵۱ کرمانشاهی در آزمون اعطای مدرک به حفاظ شرکت دارند
کد خبر: 3909178
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

۱۵۱ کرمانشاهی در آزمون اعطای مدرک به حفاظ شرکت دارند

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از حضور ۱۵۱ ‌هم‌استانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ خبر داد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، اظهار کرد: پانزدهمین دوره آزمون تخصصی به حفاظ در استان کرمانشاه 27 تیرماه همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 9:30 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور 151 کرمانشاهی در این آزمون، افزود: این آزمون در یک حوزه امتحانی در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: از 151 شرکت‌کننده در این آزمون 73 نفر در آزمون حفظ 10 جزء، 22 نفر در رشته حفظ 20 جزء و 56 نفر در رشته حفظ کل قرآن کریم حضور دارند.

حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: اکثریت شرکت‌کنندگان در این آزمون را بانوان تشکیل می‌دهند و براساس آماری که از شرکت‌کنندگان سال‌های قبل در این آزمون داریم؛ امسال در مجموع 30 نفر در رشته حفظ 10 جزء، 25 نفر در رشته حفظ 20 جزء و 18 نفر در رشته حفظ کل به شرکت‌کنندگان این مسابقات افزوده شده‌اند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و وضعیت هشدار در این استان، گفت: با توجه به شیوع کرونا این آزمون با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و مکان آزمون روز قبل از برگزاری امتحان ضدعفونی خواهد شد و جای نگرانی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: از شرکت‌کنندگان می‌خواهیم پیش از ورود به مکان آزمون نسبت به استفاده از ماسک بهداشتی و دستکش اقدام کنند و کارت ملی و کارت ورود به جلسه را به همراه داشته باشند. شرکت‌کنندگان در آزمون می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه از امروز، 17 تا 26 تیرماه با در دست داشتن کد رهگیری و کد ملی به پایگاه اینترنتی www.telavat.com مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha