برگزاری دوره سبک زندگی اسلامی در مؤسسه میلاد کوثر
کد خبر: 3909266
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷

برگزاری دوره سبک زندگی اسلامی در مؤسسه میلاد کوثر

دوره سبک زندگی اسلامی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و مؤسسه میلاد کوثر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره سبک زندگی اسلامی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، به همت مؤسسه قرآنی میلاد کوثر تهران در قالب 16 جلسه دو ساعته، ویژه بانوان برگزار می‌شود.

بنابر گفته مریم حسین‌خانی، مدیر داخلی مؤسسه، «این دوره به صورت رایگان و در قالب حضوری و مجازی در قالب فضای skyroom و با سرفصل‌هایی چون آشنایی با چیستی سبک زندگی اسلامی، آشنایی تطبیقی با تمدن غرب و اسلام، مهارت‌های زندگی با رویکرد سبک زندگی اسلامی و چگونگی جایگزین کردن سبک‌های زندگی با هم و ... برگزار خواهد شد».

همچنین در کنار این دوره‌ها نیز کلاس‌های اعتقادی تبیین فرمایشات اخیر رهبری، موضوع امر به معروف در فرمایشات رهبری ویژه بزرگسالان و کلاس‌های خردسالان در گروه سنی 3 تا 6 سال گروه دختران و پسران در زمینه‌های حفظ آیات قرآن همراه با نمایش، داستان، شعر، نقاشی و کاردستی، حفظ سوره‌های جزء سی‌ام قرآن، آموزش مهارت‌های زندگی و آداب اجتماعی با زبانی کودکانه و آموزش فشرده حروف الفبای فارسی به دو صورت حضوری و مجازی نیز در ایام تابستان تشکیل می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند همه‌روزه از ساعت 8:30 تا 14:30 با شماره 44448666 تماس بگیرند. همچنین این مؤسسه در بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از میدان پونک، خیابان پنجم، نبش خیابان میلاد کوثر قرار دارد. کلاس‌ها در صورت تکمیل ظرفیت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha