پیروزی‌های جبهه مقاومت مرهون دفاع مقدس است
کد خبر: 3909361
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

پیروزی‌های جبهه مقاومت مرهون دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان با بیان اینکه پیروزی‌های جبهه مقاومت مرهون دفاع مقدس است، گفت: دفاع مقدس گنجینه بی‌پایان ارزش‌های الهی و انقلابی است.

پیروزی‌های جبهه مقاومت مرهون دفاع مقدس است

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدحسن سلامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان، شب گذشته، 17 تیرماه در نشست هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با اشاره به اینکه دفاع مقدس گنجینه بی‌پایان ارزش‌های الهی و انقلابی است، گفت: بیداری اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی در سایه دفاع مقدس ایران شکل گرفت.

به گفته وی، پیروزی‌های امروز این جبهه و تحقق نظام اسلامی نتیجه خون پاک شهدا و از خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس محسوب می‌شود که در این راستا دفاع مقدس یک گنجینه و ثروت عظیم فرهنگی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، دفاع مقدس را گنجینه بی‌پایان ارزش‌های الهی و انقلابی برشمرد و افزود: لزوم شناساندن این ذخیره به جوانان و نسل جدید باید مورد توجه و تأکید همگان قرار گرفته شود.

سلامی با تأکید بر اینکه جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به الگوبرداری از روحیه جهادی، بصیرت و ولایتمداری رزمندگان در دوران دفاع مقدس دارد، متذکر شد: پرداختن به ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس، احترام رزمندگان و خانواده شهدا موجب  برکت در جامعه می‌شود.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان نیز بر ضرورت مراقبت در برابر هجمه فرهنگی دشمنان، تأکید کرد و گفت: هنوز جنگ تمام نشده و دشمنان به عناوین مختلف درصدد ضربه زدن به مردم و نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی هستند.

وی فرآیند ساخت موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: دولت و مسئولان مربوطه برای تکمیل این طرح مهم نهایت تلاش خود را انجام دادند.

استاندار سمنان گفت: طراحی موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بسیار مطلوب و مناسب است و ساختمان و جانمایی‌هایی خوبی در ساخت این طرح در حال انجام است که به سهم خود از تلاش‌های تمامی مسئولان مربوط قدردانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha