مأموریت جهاد دانشگاهی در مدیریت پسماند و کاهش ضایعات نان در استان
کد خبر: 3909537
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵

مأموریت جهاد دانشگاهی در مدیریت پسماند و کاهش ضایعات نان در استان

استاندار مازندران خواستار ورود جهاد دانشگاهی در برخی مأموریت‌های مهم استان شد و اظهار کرد: مدیریت پسماند در قالب یک تیم منسجم و مدیریت کیفیت نان و کاهش ضایعات آن از جمله حوزه‌هایی است که جهاد دانشگاهی می‌تواند مأموریت آن را به عهده بگیرد.

ماموریت جهاد دانشگاهی در مدیریت پسماند و کاهش ضایعات نان در استانبه گزارش ایکنا از مازندران، احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران و محمدرضا شافعیان، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران امروز 18 تیرماه طی نشستی در استانداری، به بیان ظرفیت جهاد دانشگاهی برای ورود به برخی از دغدغه‌های استان پرداختند.

در این نشست احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی و توسعه‌ای می‌تواند در حل مسائل استان نقش سازنده‌ای ایفا کند.

وی خواستار ورود جهاد دانشگاهی در برخی مأموریت‌های مهم استان شد و افزود: مدیریت پسماند به کمک نهاد‌های دیگر در قالب یک تیم منسجم، مدیریت کیفیت نان و کاهش ضایعات آن از جمله حوزه‌هایی است که جهاد دانشگاهی می‌تواند مأموریت یابد.

استاندار مازندران موضوع نان و کیفیت آن را یکی از دغدغه‌های خود دانست و تصریح کرد: این مأموریت به جهاد دانشگاهی سپرده می‌شود تا تمام ابعاد آن بررسی و پیشنهادات عملیاتی آن تدوین شود.

وی در ادامه خواستار ارائه برنامه‌های جهاد دانشگاهی برای همپوشانی لازم با برنامه‌های استان شد.

در ادامه محمدرضا شافعیان، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران ضمن بیان توانمندی‌های جهاد دانشگاهی، گفت: در مأموریت‌های محوله ملی و استانی با بهره‌مندی از نیرو‌های نخبه، آمادگی تمام‌عیار جهاد دانشگاهی مازندران را به عنوان یک نهاد واسطه توسعه‌ای در ورود به حل مسائل استان با رویکرد شتاب‌دهی و کمک به نحوه ورود به حل مشکلات استان را اعلام می‌کنم.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران ضمن بیان برخی مأموریت‌های پیش روی جهاد، دغدغه برای کمک به رفاه مردم استان را از اولویت‌های جهاد دانشگاهی مازندران برشمرد.

انتهای پیام
captcha