بازگویی روحیات ایثارگرانه خانواده شهدا حرکت فرهنگی و ارزشی است
کد خبر: 3909556
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

بازگویی روحیات ایثارگرانه خانواده شهدا حرکت فرهنگی و ارزشی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان بازگویی روحیات ایثارگرانه خانواده شهدا را یک حرکت فرهنگی و ارزشی برشمرد.

بازگویی روحیات ایثارگرانه خانواده شهدا حرکت فرهنگی و ارزشی است

به گزارش ایکنا از سمنان، فاطمه منصوری،معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان شب گذشته 18 تیر در دیدار با اعضای شورای ایثارگران استانداری سمنان بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و برگزاری جلسات خاطره گویی تاکید کرد و افزود: بازگویی روحیات ایثارگرانه خانواده شهدا می‌تواند به عنوان یک حرکت فرهنگی و ارزشی تلقی شود.

منصوری ادامه داد: این امر می‌تواند فرهنگ غنی ایثار و شهادت را در زندگی ما جاری کند که در این راستا نقل تجارب و آموزه‌های ایثارگران در تحمل سختی‌ها و ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌ها می‌تواند الگو و انگیزه زندگی سالم و ارزشمند برای جامعه‌ی کارکنان دولت باشد.

وی با اشاره به اینکه ایثار نقطه مقابل خودکامگی است یادآور شد: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت موجب خواهد شد تا انسان‌ها را از تفرقه دور ساخته و به سوی وحدت و یکرنگی سوق دهد و دل‌ها را به هم‌نزدیک کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان متذکر شد: یکی از برنامه‌های این معاونت  این است که شورای مشورتی را پویا و فعال‌تر کند.

وی با اشاره به ضرورت رفع مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا، اظهار کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی همواره در کنارجامعه ایثارگران استان است و بر رفع مشکلات و مسائل خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل در استانداری و فرمانداری و شهرداری‌های تابعه استان می‌کوشد.

انتهای پیام
captcha